Стадион Зенит-Арена в Санкт-Петербург - اسپوتنیک افغانستان
ورزش
تازه های ورزش افغانستان و جهان

جدایی گرت بیل از رئال قطعی شد

© Sputnik / Алексей Филиппов /  مراجعه به بانک تصاویر Spain Soccer Champions League Real - CSKA
Spain Soccer Champions League Real - CSKA - اسپوتنیک افغانستان
عضو شوید
گرت بیل در لیست فروش رئال مادرید؛ کهکشانی ها به دنبال خرید یک مهاجم بزرگخبرگزاری آریا- رئال مادرید قصد دارد به همکاری خود با گرت بیل در تابستان امسال پایان دهد.

به گزارش اسپوتنیک و به نقل از نشریه اسپانیایی «آ.اس»، منابع نزدیک به باشگاه رئال مادرید از باز بودن درها به روی گرت بیل برای خروج از باشگاه خبر داده است. باوجود اظهارات جاناتان بارنت، مدیر برنامه های این بازیکن، باشگاه دیگر علاقه ای به پرداخت دستمزدی گزاف به بازیکنی با کارایی غیر قابل قبول، ندارد و با تعلیق بازی ها، در حال بررسی سناریو های مختلف است.

Spain Soccer Champions League Real - CSKA - اسپوتنیک افغانستان
ورزش
زیدان برای فصل آینده هیچ نیازی به گرت بیل ندارد!

باوجود اظهارات جاناتان بارنت، مدیر برنامه های این بازیکن، باشگاه دیگر علاقه ای به پرداخت دستمزدی گزاف به بازیکنی با کارایی غیر قابل قبول، ندارد و با تعلیق بازی ها، در حال بررسی سناریو های مختلف است. یکی از بزرگترین مشکلات بیل دستمزد بالایی است که دریافت می کند. ستاره ولزی تا سال 2022 با رئال مادرید قرارداد دارد و بالاترین دستمزد را در میان بازیکنان تیم دریافت می کند.

مشکل دیگر عدم اعتماد زیدان به بیل است. سرمربی فرانسوی نشان داده که دیگر روی این بازیکن حساب نمی کند. او حتی در ال کلاسیکو هم به میدان نرفت و تنها 15 دقیقه مقابل منچسترسیتی بازی کرد. در جریان دیدار مقابل بتیس هم بیل حتی برای گرم کردن هم دستوری دریافت نکرد. فروش بیل و پیدا کردن مشتری برای او، می تواند از لحاظ اقتصادی کمک زیادی به رئال مادرید بکند.

 

نوار خبری
0
برای شرکت در گفتگو
ورود به سیستمیا ثبت نام کنید
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала