Стадион Зенит-Арена в Санкт-Петербург - اسپوتنیک افغانستان
ورزش
تازه های ورزش افغانستان و جهان

مانه می‌تواند یک خرید فوق‌العاده برای رئال باشد

© Sputnik / Михаил Киреев /  مراجعه به بانک تصاویر سادیو مانه
سادیو مانه  - اسپوتنیک افغانستان
عضو شوید
محمد سیسوکو، هافبک سابق لیورپول، معتقد است که سادیو مانه به زودی با امضای قراردادی از این تیم جدا شده و به رئال مادرید خواهد پیوست.

به گزارش اسپوتنیک، محمد سیسوکو، ستاره پیشین لیورپول به این باور است که سادیو مانه می‌تواند یک خرید فوق العاده برای زیدان و رئال مادرید باشد.

سادیو مانه  - اسپوتنیک افغانستان
ورزش
مانه با 140 میلیون یورو در راه مادرید

سیسوکو در گفتگو با اروپاکالچو درباره این بازیکن اظهار داشت:«من فکر می کنم احتمال پیوستن سادیو مانه به رئال مادرید بیشتر از محمد صلاح است. مانه شخصیتی دارد که موردنظر زین الدین زیدان است. فکر می کنم مانه در نهایت به رئال مادرید خواهد رفت. نمی دانم که صلاح به کار خود در لیورپول ادامه خواهد داد یا نه. اگر او جدا شود، جدایی اش می تواند برای تیم خوب باشد. لیورپول تیم بسیار باهوشی است و می داند که چطور جای خالی او را پر کند

سیسکو در بخش دیگری از صحبت‌هایش درباره احتمال حضور پل پوگبا در رئال مادرید نیز گفت:«من فکر می کنم که زیدان او را برای رئال مادرید می خواهد اما پوگبا دوست دارد که به یوونتوس برگردد. به نظر من او باید به تیمی برود که در آن احساس اهمیت بکند. اینگونه او می‌تواند بهترین نسخه خود را ارائه دهد. می دانم که زیدان پل پوگبا را نیز دوست دارد. اما او دوست دارد به یوونتوس برگردد. با این حال این خیلی به پوگبا بستگی ندارد بلکه به منچستریونایتد نیز بستگی دارد چرا که او تا سال 2021 قرارداد دارد. فکر می کنم پل باید تیمی پیدا کند که به او احساس مهم بودن بدهد.»

مانه یکی از مهره های کلیدی تیم کلوپ در فصل های اخیر بوده و تا به این جای کار نیز 14 گل و 7 پاس گل در کارنامه خود به ثبت رسانده تا نقش مهمی در صدرنشینی لیورپول با اختلاف 25 امتیاز در لیگ جزیره داشته باشد.

نوار خبری
0
برای شرکت در گفتگو
ورود به سیستمیا ثبت نام کنید
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала