کرونا جلوی یک انتقال بزرگ را گرفت

© Sputnik / Алексей Даничев /  مراجعه به بانک تصاویر تیمو ورنر
تیمو ورنر - اسپوتنیک افغانستان
عضو شوید
تیمو ورنر به دلیل شیوع ویروس کرونا فعلاً قید ترک لایپزیگ را زده و احتمالاً تابستان به لیگ برتر نخواهد رفت.

به گزارش اسپوتنیک، شیوع ویروس کرونا همه‌چیز را به هم ریخته، حتی انتقال‌هایی که تابستان می‌توانستند تعیین‌کننده باشند. در همین حال، سایت «گل» مدعی شد، تیمو ورنر مهاجم لایپزیش که این فصل 21 گل در 25 بازی بوندس‌لیگا زده بود و عملکرد خوبی هم در لیگ قهرمانان اروپا داشت، تصمیم ندارد تابستان تیمش را ترک کند، چرا که فعلاً کرونا همه برنامه‌ها را به هم ریخته است.

لیورپول جدی‌ترین مشتری ورنر است و در کنار صدرنشین لیگ برتر، منچستریونایتد و چلسی هم تمایل به خرید مهاجم 24 ساله آلمانی دارند. پیش از این نشریه «کالچو مرکاتو» مدعی شده بود که بند آزادسازی 55 میلیون یورویی در قرارداد تیمو ورنر با لایپزیگ وجود دارد و یورگن کلوپ علیرغم در اختیار داشتن بازیکنان بزرگ در خط حمله، می خواهد این ستاره آلمانی را در تابستان امسال جذب کند.

تیمو ورنر چندی قبل علنا فاش کرد علاقمند به انتقال به لیورپول بوده و بعد از پایان بازی های این فصل به این پیشنهاد فکر خواهد کرد. اشگاه بارسلونا هم نام تیمو ورنر را در لیست خرید خودش قرار داده و یکی از مهاجمان مورد علاقه کاتالان‌ها است. ورنر که تا سال 2023 با باشگاه لایپزیگ و حتی گفته می‌شود بایرن‌مونیخ هم نیم‌نگاهی به جذب او خواهد داشت.

نوار خبری
0
برای شرکت در گفتگو
ورود به سیستمیا ثبت نام کنید
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала