Стадион Зенит-Арена в Санкт-Петербург - اسپوتنیک افغانستان
ورزش
تازه های ورزش افغانستان و جهان

بمب بایرن پس از کرونا منفجر می‌شود؟

© Sputnik / Алексей Куденко /  مراجعه به بانک تصاویر بایرن مونیخ
بایرن مونیخ - اسپوتنیک افغانستان
عضو شوید
س از عدم توافق در تمدید قرارداد با بارسلونا، تراشتگن احتمالا در تابستان راهی بایرن مونیخ خواهد شد.

به گزارش اسپوتنیک و به نقل از سایت «اسپورت» اسپانیا، تنش بین مانوئل نویر و فرانس بکن باوئر در باشگاه بایرن مونیخ آلمان، احتمال حضور دروازه‌بان بارسلونا را در جمع باواریایی‌ها را افزایش داده است. پس از توقف روند مذاکرات بارسلونا و مارک آندره تراشتگن برای تمدید قرارداد، مسئولان بایرن به دنبال جذب این بازیکن و جانشین کردن او به جای مانوئل نویر هستند.

مارک آندره تراشتگن - اسپوتنیک افغانستان
ورزش
نویر و تراشتگن در یک تیم، طرح بایرنی‌ها برای تابستان

سران بایرن می توانند این دروازه بان را که ادعای پوشیدن شماره یک تیم ملی آلمان را نیز دارد جانشین نویر کنند تا پایانی بر جنجال های شماره یک فعلی بایرن با فرانس بکن باوئر رئیس افتخاری باشگاه باشد. ترشتگن که 6 سال از مانوئل نویر جوان‌تر است در حال بررسی پیشنهادات خود است تا درباره ماندن در بارسا یا رفتن به تیم دیگری تصمیم نهایی بگیرد.

در صورتی که ترشتگن با در خواست تمدید قرارداد بارسا با ارزش سالانه هفت و نیم میلیون یورو موافقت نکند این احتمال وجود دارد که او را در فصل آینده رقابت های بوندسلیگا روی نیمکت بایرن ببینیم. اتفاقی که می تواند تبدیل به یکی از جنجالی ترین نقل و انتقالات فوتبال اروپا شود. قرارداد کنونی تراشتگن با بارسلونا سال 2022 به اتمام می‎رسد و در صورتی که تا پیش از پایان فصل جاری، مسئولان این باشگاه با سنگربان آلمانی خود به توافق دست پیدا نکند، چاره‎ای به جز فروش او نخواهند داشت.

نوار خبری
0
برای شرکت در گفتگو
ورود به سیستمیا ثبت نام کنید
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала