Стадион Зенит-Арена в Санкт-Петербург - اسپوتنیک افغانستان
ورزش
تازه های ورزش افغانستان و جهان

کوتینیو به چلسی می‌رود

© REUTERS / Andreas GebertSoccer Football - DFB Cup - Third Round - Bayern Munich v TSG 1899 Hoffenheim - Allianz Arena, Munich, Germany - February 5, 2020, Bayern Munich's Philippe Coutinho in action
Soccer Football - DFB Cup - Third Round - Bayern Munich v TSG 1899 Hoffenheim - Allianz Arena, Munich, Germany - February 5, 2020, Bayern Munich's Philippe Coutinho in action - اسپوتنیک افغانستان
عضو شوید
فیلیپه کوتینیو، ستاره برازیلی باشگاه بارسلونا که در حال حاضر به صورت قرضی در باشگاه بایرن مونیخ توپ می‌زند، خودش را به باشگاه چلسی پیشنهاد کرد.

به گزارش اسپوتنیک، فیلیپه کوتینیو در حال حاضر به صورت قرضی از بارسا در بایرن مونیخ توپ می‌زند و این باشگاه تصمیم ندارد تا قرارداد او را دایمی کند. او در پایان فصل دو باره راهی بارسلونا خواهد شد.

Футбол. Лига чемпионов. Матч Спартак - Ливерпуль - اسپوتنیک افغانستان
ورزش
کوتینیو دلتنگ آنفیلد است

باشگاه بارسلونا تصمیم دارد در تابستان کوتینیو را به فروش برساند و این بازیکن خودش را به باشگاه چلسی پیشنهاد کرده است.

مدیران آبی‌های لندن نیز به جذب کوتینیو علاقه‌مند هستند و باور دارند که این بازیکن به خوبی در ترکیب این تیم جا خواهد افتاد. اما مشکل اصلی، قیمت هنگفت این بازیکن برزیلی است.

باشگاه چلسی و دو باشگاه دیگر لندنی(آرسنال و تاتنهام) خواهان به خدمت گرفتن این بازیکن به صورت قرضی اند و حاضر به پرداخت 100 الی 120 میلیون نیستند.

این در حالی‌ست که این بازیکن یکی از گزینه‌های باشگاه بارسلونا نیز محسوب می‌شود و این احتمال وجود دارد که این بازیکن در بارسا ماندنی شود.

نوار خبری
0
برای شرکت در گفتگو
ورود به سیستمیا ثبت نام کنید
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала