ارزش لباس ویژه زرد ضد کرونایی پوتین فاش شد

© Sputnik / Alexei Druzhinin /  مراجعه به بانک تصاویر ارزش لباس ویژه زرد ضد کرونایی پوتین فاش شد
ارزش لباس ویژه زرد ضد کرونایی پوتین فاش شد  - اسپوتنیک افغانستان
عضو شوید
ارزش لباسی که رئیس جمهور روسیه امروز برای بازدید از بیماران کرونایی پوشید، فاش شد.
دیدار سرزده ای پوتین از درمانگاه بیماران کرونایی - اسپوتنیک افغانستان
دیدار سرزده ای پوتین از درمانگاه بیماران کرونایی

به گزارش اسپوتنیک، ولادیمیر پوتین رئیس جمهور روسیه امروز در هنگام بازدید از بیماران کرونایی در درمانگاه  کامونارکا یک لباس زرد رنگ را به خاطر آلوده نشدن به این ویروس پوشید که ارزش آن 2727 ربل مساوی به 2727 افغانی بود، که قیمت آن در ویب سایت فروشگاه پوشاک «تیخنویا» نشان داده شده است.

ولادیمیر پوتین به تاریخ 24 مارچ از درمانگاه کامونارکا بازدید کرد و در جریان این بازدیدش با دنیس پرووتسنکو رئیس این مرکز پزشکی گفت و گو و از برداشت های وی درباره این درمانگاه اطلاع یافت.

در اوایل همین روز ، پوتین جلسه‌ای درباره مبارزه با کروناویروس برگزار کرد، که در آن تاتیانا گلیکووا معاون نخست وزیر، سرگئی سبیانین، شهردار مسکو و میخائیل موراشکو وزیر بهداشت حضور داشتند. سبیانین خاطرنشان کرد: پویایی شیوع کرونا ویروس زیاد است و از روسای مناطق خواست تا وضعیت را کنترل کنند و از آلودگی بیشتر جلوگیری کنند.

بر اساس گزارش ستاد عملیاتی نظارت و کنترل اوضاع برای جلوگیری از گسترش ویروس کرونا در روسیه شمار مبتلایان به ویروس کرونا به 495 نفر رسیده است.

براساس آخرین داده ها، در جهان 407.485 نفر آلوده به ویروس کرونا وجود دارد. 18.2 هزار نفر در اثر پنومونی ویروس کرونا جان خود را از دست دادند و 104.2 هزار نفر دیگر نیز درمان شدند. بزرگترین کانون های عفونت در چین، امریکا و ایتالیا است.

بیشترین میزان مرگ و میر در ایتالیا ثبت شده است: در 24 مارچ، شمار مرگ و میرهای ناشی از پنومونی COVID-19 با 743 مورد در روز افزایش یافت. این بالاترین رقم از پایان فیبروری است.

پیش از این ، آنتونیو گوتریش دبیرکل سازمان ملل متحد از کشورهای عضو گروه 20 خواسته بود همه تحریم ها علیه سایر کشورها را در برابر کرونا ویروس لغو کنند. به عقیده وی، آنها باید منابع بیشتری را برای مبارزه با بیماری همه گیر سرمایه گذاری کنند.

نوار خبری
0
برای شرکت در گفتگو
ورود به سیستمیا ثبت نام کنید
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала