Стадион Зенит-Арена в Санкт-Петербург - اسپوتنیک افغانستان
ورزش
تازه های ورزش افغانستان و جهان

آرسنال تمام تلاش خود را برای جذب خامس در این تابستان انجام می دهد

© REUTERS / Albert Geaخامس رودریگز
خامس رودریگز - اسپوتنیک افغانستان
عضو شوید
آرسنال تمام تلاش خود را برای جذب خامس رودریگز بازیکن رئال مادرید در تابستان امسال به ورزشگاه امارات خواهد کرد.

به گزارش اسپوتنیک، پیش از توقف فوتبال بخاطر انتشار کروناویروس، هافبک  کلمبیایی لوس بلانکوس از زمان بازگشت به این باشگاه قبل از شروع رقابت‌های فصل 2019/20 برای مدت‌زمان بازی در استادیوم سانتیاگو برنابئو به مشکل برخورده بود.

خامس رودریگز - اسپوتنیک افغانستان
ورزش
خامس و احتمال انتقال به تیمی عجیب

اکنون نشریه سان انگلستان اعلام کرده است که آرسنال خامس را به عنوان بازیکنی معرفی می کند که به توپ‌چی‌ها کمک کند تا کیفیت بیشتری برای خط میانی و حمله آنها به وجود آورد.

در انگلیس بازار نقل و انتقالات از اول جون 2020 تا 31 جنوری 2021 به منظور کمک به باشگاه‌ها در مقابله با رکود اقتصادی ویروس COVID-19که تقریباً اجتناب ناپذیر است ادامه پیدا خواهد کرد.

اگر خامس انتقال به انگلیس را بپذیرد، این پنجمین لیگ اروپایی خواهد بود که وی بعد از پرتگال، فرانسه، اسپانیا و آلمان در آن بازی خواهد کرد.

آرسنال معتقد است که خامس می تواند دوباره در یک محیط جدید شکوفا شود و آنها می خواهند که این ستاره 28 ساله را به عنوان بخش اصلی پروژه خود جذب کنند.

نکته ای که می تواند به رودریگز کمک کند در صورت پیوستن به توپچی ها این است که میکل آرتتا سرمربی آرسنال اسپانیایی است، بنابراین این دو یک زبان مشترک دارند، چیزی که می تواند در سازگاری اولیه ستاره‌ی کلمبیا با زندگی در لندن مهم باشد.

نوار خبری
0
برای شرکت در گفتگو
ورود به سیستمیا ثبت نام کنید
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала