Стадион Зенит-Арена в Санкт-Петербург - اسپوتنیک افغانستان
ورزش
تازه های ورزش افغانستان و جهان

ایبرا هم از میلان جدا می‌شود؟

© AFP 2023 / Alberto PizzoliФорвад ФК "Милан" Златан Ибрагимович во время матча "Милан-Ювентус" на стадионе Сан-Сиро в Милане
Форвад ФК Милан Златан Ибрагимович во время матча Милан-Ювентус на стадионе Сан-Сиро в Милане - اسپوتنیک افغانستان
عضو شوید
یک نشریه ایتالیایی مدعی شد زلاتان ایبراهیموویچ ستاره سویدنی آ.ث میلان ایتالیا ممکن است در تابستان پس از حضور مجدد شش ماهه در روسونری به همکاری خود با شیاطین پایان دهد.

به گزارش اسپوتنیک، روزنامه کوریره دلو اسپورت ایتالیا گزارش کرده است که با جدایی زوونمیر بوبان و احتمالا پائولو مالدینی از باشگاه میلان، زلاتان دیگر انگیزه چندانی برای ادامه فعالیت در این تیم ندارد. ستاره سویدنی با درخواست این دو بازوی اجرایی باشگاه میلان راهی سن سیرو شده بود و حالا از اتفاقات رخ داده چندان راضی نیست.

 اما ایوان گازیدیس، مدیر میلان امیدوار است بتواند زلاتان را راضی کند یک فصل دیگر در میلان باقی بماند. روسونری به دنبال انقلابی تابستانی و خرید بازیکنان جدید بوده و مدیریت این باشگاه معتقد است حضور بازیکن باتجربه ای مانند زلاتان برای فصل بعد به سود این تیم خواهد بود. ستاره سویدنی در حال حاضر به همراه خانواده اش در سوئد مستقر بوده و در حال ارزیابی شرایط است. هنوز تصمیم زلاتان در مورد آینده قطعی نشده و مدیران میلان امیدوار به توافق با این مهاجم 38 ساله هستند.

آینده زلاتان ابراهیموویچ در میلان و شاید به طور کلی در عرصه فوتبال نیز در هاله ای از ابهام قرار دارد. زلاتان چندان از شرایط راضی نیست و ممکن است طی هفته های آتی از دنیای فوتبال خداحافظی کند.

نوار خبری
0
برای شرکت در گفتگو
ورود به سیستمیا ثبت نام کنید
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала