اسپوتنیک: بخاطر نزدیکان تان در خانه بمانید

© Sputnik / Alexey Filippov /  مراجعه به بانک تصاویر اسپوتنیک: بخاطر نزدیکان تان در خانه بمانید
اسپوتنیک: بخاطر نزدیکان تان در خانه بمانید - اسپوتنیک افغانستان
عضو شوید
در حال حاضر در شرایط بیماری همه‌گیر جهانی، باید به حد لازم اقدامات جلوگیری از شیوع روی دست گرفته شود. به همین خاطر با بودن در خانه، می‌توانیم زندگی افراد زیادی را نجات دهیم.

کارمندان آژانس خبری روسیا سیگودنیا و اسپوتنیک در سراسر جهان رژیم کار آنلاین از خانه‌های شان را آغاز کرده اند، اما به‌طور فعال بخاطر خوانندگان و دنبال‌کنندگان شان کار می‌کنند و تازه‌ترین اخبار جهان را انعکاس می‌دهند.

قرنطینه یک روش امن و درست است که ما و نزدیکان ما را از شیوع بیماری کرونا ویروس نجات می‌دهد. و امروز در نشان‌های اسپوتنیک در سراسر جهان یک خانه افزوده شده است.

این برای همیشه نیست. این جواب ما به شیوع ویروس و فراخوانی به گرفتن موضع فعال هر فرد در مبارزه با این بیماری همه‌گیر می‌باشد. رسانه‌ها باید نقش مهم را در اطلاع‌رسانی به جامعه، بازی کنند. در خانه بمانید، و ما برای شما اطلاعات عاجل درمورد رویدادهای اخیر، شیوه‌های چگونگی حفاظت از این بیماری را نشر می‌کنیم.

از شروع سال، کووید - ۱۹ جان هزاران نفر را در سراسر جهان گرفته است، شمار افراد مبتلا به این بیماری به صدها هزار نفر می‌رسد و هر روز بیشتر می‌شود.

در روسیه در حال حاضر جلوگیری از شیوع این بیماری امکان‌پذیر است و وضعیت تحت کنترول است. حکومت روسیه برای جلوگیری از شیوع این بیماری تمام اقدامات لازم را روی دست گرفته است.

نوار خبری
0
برای شرکت در گفتگو
ورود به سیستمیا ثبت نام کنید
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала