Стадион Зенит-Арена в Санкт-Петербург - اسپوتنیک افغانستان
ورزش
تازه های ورزش افغانستان و جهان

اظهارات عجیب رییس فدراسیون فوتبال اسپانیا در مورد قهرمانی بارسلونا

© REUTERS / ALBERT GEAلئو مسی - بارسلونا
لئو مسی - بارسلونا - اسپوتنیک افغانستان
عضو شوید
رییس فدراسیون فوتبال اسپانیا به آغاز دوبارۀ لالیگا امیدوار است و به این باوراست که قهرمانی بارسلونا در وضعیت کنونی منصفانه نیست.

به گزارش اپسوتنیک و به نقل از نشریه اسپانیایی «آ.اس»، لوئیز روبیالس، رئیس فدراسیون فوتبال اسپانیا در صحبت‌های جدیدی اعلام کرده که نمی‌تواند تاریخی برای از سرگیری رقابت‌های لیگ فوتبال اسپانیا تعیین کند و انتخاب بارسلونا به عنوان قهرمان غیرمنصفانه است.

La Liga - اسپوتنیک افغانستان
ورزش
آمادگی باشگاه‌های لالیگا برای بازگشت به تمرینات

روبیلیاس در پاسخ به این سوال که احتمال می رود فوتبال لالیگا با قهرمانی زودهنگام بارسلونا در صورت عدم برگزاری ادامه بازی ها روبرو شود گفت:«بسیار امیدوارم مسابقات از ماه می سال جاری میلادی شروع شود. ما نمی خواهیم به سرعت کاری کنیم اما فکر می کنم انصاف نباشد بدون برگزاری تمام بازی های لیگ به بارسلونا قهرمانی بدهیم. بهتر است همه بازی ها برگزار شود.»

روبیالس درباره آینده رقابت های فصل جاری لالیگا اسپانیا گفت:«الویت برای فوتبال در وضعیت فعلی، سلامتی بازیکنان و کسانی است که در آن نقش دارند. تنها می توان پس از پایان این تراژدی به شروع دوباره لالیگا امیدوار بود. شخصا امیدوار به برگزاری دیدارها هستم اما برای شروع دوباره بازی و تمرینات تیم ها نیاز به مجوز دولت داریم

او در پایان درباره اینکه آیا لالیگا با فشردگی زیاد برگزار می شود افزود:«غیر ممکن است هر دو روز یکبار برای تیمی بازی برگزار شود. مهم ترین موضوع به سلامتی افراد بر می گردد و مصدومیت بازیکن نیز جزئی از همین امور است

مدتی است که رقابت های فوتبال در سراسر اروپا به دلیل شیوع ویروس کرونا به حالت تعلیق درآمده و هیچ دیداری برگزار نمی شود. لالیگا نیز از این قاعده مستثنی نبوده و مسابقات آن تا اطلاع ثانوی به حالت تعلیق درآمده است.

 

نوار خبری
0
برای شرکت در گفتگو
ورود به سیستمیا ثبت نام کنید
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала