برای 35 هزار خانواده هراتی مواد خوراکه توزیع خواهد شد

© Photo / مقام ولایت هراتبرای 35 هزار خانواده هراتی مواد خوراکه توزیع خواهد شد
برای 35 هزار خانواده هراتی مواد خوراکه توزیع خواهد شد - اسپوتنیک افغانستان
عضو شوید
مسئولان محلی ولایت هرات پس از وضع قیود روزگردی در این ولایت از توزیع مواد خوراکه برای 35 هزار خانواده تنگ‌دست در مرکز و ولسوالی‌ها 15 گانه آن خبر داده اند.

به گزارش اسپوتنیک به نقل از سلام وطندار، به این گفته این مسئولان مواد خوراکی که توزیع می شود دو ماه برای یک خانواده کفایت می کند.

عبدالقیوم رحیمی، والی هرات امروز در جریان توزیع ماسک، صابون و مواد ضد عفونی کننده به نیروهای امنیتی ولایت گفت که این مقدار مواد خوراکه شامل آرد، برنج و روغن می باشد، پس از شناسایی خانواده های تنگ دست توزیع خواهد شد.

یک خانم مبتلا به کرونا در ولایت هرات جان باخت - اسپوتنیک افغانستان
یک خانم مبتلا به کرونا در ولایت هرات جان باخت

والی هرات افزود که این مقدار مواد خوراکی بخاطر ادامه قیود روزگردی، بیرون نشدن خانواده های فقیر از خانه و جلوگیری از گسترش ویروس کرونا توزیع می شود.

یونس قاضی زاده، رئیس اتاق تجارت و سرمایه گذاری هرات نیز از کمک های سکتور خصوصی در این ولایت خبر داد.

به گفته او، در صورتی که شما مبتلایان به ویروس کرونا افزایش یابد، چهار طبقه از ساختمان اتاق تجارت و شماری از هتل های هرات در اختیار ریاست صحت این ولایت قرار خواهد داد.

او همچنان اظهار داشت که فروشگاه های سیار مواد خوراکه در سطح شهر در مقابل خانه های باشندگان این ولایت با نرخ ارزان به فروش می رسانند تا قیود روزگردی به صورت کامل عملی شود.

تا حالا 84 مورد مثبت کرونا در این کشور ثبت شده است که بیشتر مورد آن در ولایت است، از این میان سه تن در هرات یک تن در بلخ فوت کرده اند.

نوار خبری
0
برای شرکت در گفتگو
ورود به سیستمیا ثبت نام کنید
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала