Стадион Зенит-Арена в Санкт-Петербург - اسپوتنیک افغانستان
ورزش
تازه های ورزش افغانستان و جهان

برنابئو محل نبرد با کرونا

© Sputnik / Антон Денисов /  مراجعه به بانک تصاویر ورزشگاه سانتیاگو برنابئو
ورزشگاه سانتیاگو برنابئو - اسپوتنیک افغانستان
عضو شوید
رئال مادرید کنترول ورزشگاه سانتیاگو برنابئو را برای مقابله با ویروس کرونا در اختیار شورای عالی ورزش قرار داد.

به گزارش اسپوتنیک، باشگاه رئال‌مادرید کنترل ورزشگاه سانتیاگو برنابئو را به شورای عالی ورزش اختصاص داد که از این ورزشگاه به عنوان مرکز ذخیره سازی تجهیزات پزشکی استفاده نماید.

رئال‌مادرید همچنان به یافتن راه‌هایی برای ارائه کمک در مبارزه با کروناویروس می‌پردازد.

پس از تأیید اینکه مادرید تجهیزات پزشکی مورد نیاز خود را به شفاخانه‌های پایتخت اسپانیا اهدا خواهد کرد، اکنون این باشگاه کنترل سانتیاگو برنابئو را به شورای عالی ورزش (CSD) واگذار کرده  که مدیریت استفاده از ورزشگاه را به عنوان مرکز ذخیره سازی پزشکی مدیریت خواهد نمود که از تجهیزات و لوازم آن تا پایان بحران ویروس کرونا استفاده خواهد شد.

این شهر برای مقابله با بحران کروناویروس که تاکنون جان بیش از 4000 نفر در اسپانیا گرفته، برای هجوم تجهیزات پزشکی آماده شده است. مادرید با بیشترین سهم از 56000 پرونده به علاوه در این کشور بیشترین منطقه را تحت تأثیر قرار داده است.

CSD در بیانیه‌ای گفته است: "به لطف همکاری نزدیک این دو نهاد (CSD و رئال مادرید)، این ورزشگاه را به یک فضای مناسب برای ذخیره کمک‌های بهداشتی و درمانی مقاصد مبارزه با این بیماری تبدیل می‌کند."

 

رئال مادرید کمکهای مالی را می پذیرد

رئال‌مادرید همچنین پیشنهاد کرده که به عنوان واسطه برای سازمان‌ها و شرکت‌هایی که به دنبال ایجاد کمک‌های مالی برای تهیه تجهیزات پزشکی هستند، اقدام کند که پس از آن به وزارت بهداشت تحویل داده می‌شود.

 

اقدامات خیرخواهانه تیم رئال

اعضای تیم رئال‌مادرید نیز در حالی که اسپانیا برای مقابله با این بحران تلاش می‌کند، بسیج شده اند. سرجیو راموس و همسرش پیلارروبیو از طریق کمک مالی که به یونیسف انجام شده، 264.571 ماسک، 1000 مورد وسایل محافظ و 15000 مورد تستی اهدا نمود که مدافع اسپانیایی سفیر جهانی آن است.

در همین حال، ایسکو هافبک رئال به همراه شریک زندگی خود سارا سلامو کمپینی را با نام "Descorónate" راه اندازی کرده‌اند که هدف آن جمع آوری 500.000 یورو برای دستیابی به تجهیزات پزشکی شفاخانه‌های اسپانیا است.

نوار خبری
0
برای شرکت در گفتگو
ورود به سیستمیا ثبت نام کنید
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала