Стадион Зенит-Арена в Санкт-Петербург - اسپوتنیک افغانستان
ورزش
تازه های ورزش افغانستان و جهان

تابستان پیش‌رو، آخرین فرصت پوگبا برای حضور در رئال مادرید

© Sputnik / Алексей Филиппов /  مراجعه به بانک تصاویر پوگبا
پوگبا - اسپوتنیک افغانستان
عضو شوید
پل پوگبا اگر در پایان این فصل به رئال‌مادرید یکجا نشود، دیگر هیچوقت به سانتیاگو برنابئو نخواهد رفت.

به گزارش اسپوتنیک و به نقل از نشریه اسپانیایی «آ.اس»، مادرید تلاش دارد که در فرصت پیش آمده با 100 میلیون یورو سراغ ستاره فرانسوی شیاطین سرخ برود. با این حال کهشکانی‌ها در حال نزدیک شدن به بهترین فرصت برای به خدمت گرفتن پل پوگبا هستند. زیدان و پوگبا رابطه بسیار خوبی دارند و این بازیکن می تواند یک شرایط مناسب برای فوتبال جدید و سریع در حال انتقال باشد که هموطن خود در بار دیگر در طلسم دوم خود به مادرید یکجا می کند.

با این حال. ممکن است رئال مادرید در حال نزدیک شدن به بهترین فرصت خود برای ثبت نام پائولو پوگبا ، منچستریونایتد باشد که همچنان در صدر لیست آرزوهای زین الدین زیدان قرار دارد. با این وجود پس از یک فصل آسیب دیدگی، پوگبا فقط هشت بازی برای یونایتد انجام داده است. تخمین زده می شود که وی اکنون می تواند 100 میلیون یورو الدترافورد را ترک کند.

ستاره فرانسوی منچستر یونایتد در این فصل مصدومیت‌های متعددی را پشت سر گذاشته است. این هافبک بازیساز عملا در این فصل از ترکیب اصلی تیم سولسشر دور بوده است و به تازگی از بند مصدومیت رهایی یافته بود که باشیوع ویروس کرونا عملا رقابت‌های فوتبال در اروپا به تعطیلی کشیده شد. در شرایط کنونی پرداخت مبلغی در حدود 100 میلیون پوند برای جذب این بازیکن باعث می‌شود که تیم‌ها برای جذب این بازیکن اقدام جدی نداشته باشند. پل پوگبا در 2016 طی یک قرارداد پنج ساله با قرار دادی 89 میلیونی به منچستر بازگشت.

 

نوار خبری
0
برای شرکت در گفتگو
ورود به سیستمیا ثبت نام کنید
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала