Стадион Зенит-Арена в Санкт-Петербург - اسپوتنیک افغانستان
ورزش
تازه های ورزش افغانستان و جهان

داگلاس خشم یووه را برانگیخت

© Sputnik / Алексей Филиппов /  مراجعه به بانک تصاویر داگلاس کاستا
داگلاس کاستا - اسپوتنیک افغانستان
عضو شوید
داگلاس کاستا با انتشار عکسی با دوست دخترش، خطر خشم یووه را به جان خرید.

به گزارش اسپوتنیک، هرکسی که آندره آنیلی را بشناسد، خیلی خوب می‌داند رئیس یوونتوس چقدر قوانین را دوست دارد.

او مردی سخاوتمند، زحمتکش است که خیلی زود وارد باشگاه می‌شود و آخرین کسی است که ترک می‌کند. او حتی در دوره‌ای از انزوا داوطلبانه‌ای که در خانه می‌گذراند هر روز برای آسایش بازیکنان، مدیران و کارمندان روی تلفن است.

آنیلی همچنین در مورد بازیکنان بسیار سخاوتمندانه است (پس از پیروزی اسکودتو در این باشگاه در سال 2018، مدافع بنندیکد هووزس که تنها 3 بار در هنگام قرض گرفتن از 3 بازی حضور داشته، گفت که او مانند سایر اعضای تیم اول فراری دریافت کرد) اما او از همه اعضای تیم بهترین چیزها را می‌خواهد.

این یک عمل تحریک آمیز نیست، مثل همه افرادی که فکر می‌کنند زیاد می‌توانند مورد سرزنش قرار بگیرند.

آنیلی یک رئیس مدرن است که مورد احترام افراد حاضر در این باشگاه می‌باشد. او در کنار هر بازیکنی که در بحران همه‌گیری شیوع ویروس کرونا تصمیم به ترک ایتالیا گرفته، ایستاده است.

View this post on Instagram

Here we go @lucasskruel #hard @nouperformance

A post shared by ⚡️DC11⚡️ Fé Em Deus (@douglascosta) on

سامی خدیرا، میرالم پیانیچ، داگلاس کاستا و گونزالو هیگواین مجاز به بازگشت به خانه به دنبال وقوع شیوع کوید19 بودند و یک جت خصوصی برای بازیکنان ترتیب داده شد.

یوونتوس بابت 8 پیروزی پیاپی در سری آ از بازیکنان خود سپاسگزار است اما آنها به یاد خواهند آورد که چه کسی ماندن را انتخاب کرده و چه کسی تصمیم به ترک کردن گرفته است.

پرونده پائولو دیبالا مصنوعی است: آنیلی از انتخاب این بازیکن برای ماندن در تورین بسیار قدردانی کرد و با یک قرارداد جدید 9 میلیون پوندی در سال به بازیکن آرجانتینی پاداش می‌دهد. پیش بینی می‌شود این توافق نامه جدید تا سال 2025 میلادی اجرا شود.

یک توافق بزرگ در معاملات فعلی وی باعث می‌شود که دیبالا پس از قطع شدن این بحران سلامتی، رهبر آینده ای در این باشگاه شود.

مواضع هیگواین، کاستا و پیانیچ مانند مواضع خدیرا ادامه خواهد یافت. بازیکنان مانع از انتخاب بازگشت به میهن خود شدند اما مسئولان باشگاه از این رفتار ناامید هستند.

تصمیم کاستا برای لذت بردن از یک سواری دیر هنگام در چهارچوب به همراه دوست دخترش ناتالیا فلیکس با توجه به شرایط آب و هوایی کنونی هیچ مزیتی برای او نخواهد کرد.

بازیکن برزیلی همچنین در حال ارسال تصاویری از خودش است که در فضای اطراف بهشتی قرار گرفته که می‌تواند باعث ایجاد آتش سوزی شود.

به عنوان مثال، رودریگو بنتانکور و الکس ساندرو تصمیم گرفتند بدون بازگشت به اروگوئه و برزیل در ایتالیا بمانند، همین مسئله در مورد شزنی نیز که با آرون رمزی انزوا داوطلبانه در تورین را انتخاب کرده‌اند، صدق می کند.

هر دو در پیمونت مستقر شده‌اند و تصمیم به بازگشت به پولند و ولز ندارند.

آنچه که یوونتوس را آزار داده دوره قرنطینه ای است که برای همه بازیکنانی که تورین را ترک کرده اند برای بازگشت به خانه اعمال می‌شود: 15 روز در کشور خود و 15 روز بازگشت اگر ایتالیا سری آ را به طور منظم از سر بگیرد به ایتالیا باز می گردند.

بر خلاف هم تیمی‌هایش، هیگواین یک دلیل بسیار معتبر برای بازگشت به آرجانتین دارد: مادرش سرطان دارد و 4 سال است که با این بیماری مبارزه می‌کند، همانطور که برادرش نیکلاس هیگواین در فیس بوکش توضیح داد.

با این حال، از دیدگاه تجاری هیگواین هنوز هم می‌تواند در ایتالیا یا خارج از کشور فروخته شود، در حالی که بازگشت حیرت انگیز به رودخانه پلاتو مطمئناً دور از دسترس نیست.

در حال حاضر پیانیچ دارای بالاترین قیمت حدود 73 میلیون پوند است و توسط چلسی و PSG زیر نظر گرفته شده است.

کستا می‌توانست 36 میلیون پوند بگیرد اما ستاره برزیلی تحسین کنندگان زیادی در بازار بین المللی ندارد و شانس فروش وی مثل خدیرا با توجه به سوابق آسیب دیدگی آنها می‌تواند به مشکل بخورد.

وقتی صحبت از کریستیانو رونالدو می شود، یوونتوس ایده بسیار متفاوتی درباره استعداد ابرستاره پرتگالی خود دارد.

پیش از مسدود شدن پروازهای بین المللی، رونالدو پیش از این در مادیرا در خانه بود. موقعیت او از نظر پیش بینی شده متفاوت از هم تیمی هایش است.

نوار خبری
0
برای شرکت در گفتگو
ورود به سیستمیا ثبت نام کنید
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала