Стадион Зенит-Арена в Санкт-Петербург - اسپوتنیک افغانستان
ورزش
تازه های ورزش افغانستان و جهان

عدم توافق ستاره‌های بارسا و باشگاه؛ حقوق کم نمی‌شود!

© AFP 2023 / PIERRE-PHILIPPE MARCOUبارسلونا
بارسلونا - اسپوتنیک افغانستان
عضو شوید
بازیکنان تیم فوتبال بارسلونا درخواست این باشگاه برای کاهش حقوق‌شان را رد کرده‌اند.

به گزارش اسپوتنیک و به نقل از «ESPN»، برخلاف اخباری که پیش از این منتشر شده بود، هیچ توافقی بین بازیکنان بارسلونا و باشگاه برای کاهش حقوق‌شان صورت نگرفته است. پس از اینکه لالیگای اسپانیا به دلیل شیوع کرونا برگزار نمی‌شود و ضرر زیادی متوجه بسیاری از باشگاه‌ها حتی باشگاه‌های متمولی مثل بارسلونا و رئال‌مادرید شده، خبر کاهش حقوق بسیاری از بازیکنان منتشر شد.

بارسلونا - اسپوتنیک افغانستان
کاهش دستمزد بازیکنان و کارمندان بارسا

در این میان، ستاره‌های بارسلونا یعنی لیونل مسی، سرخیو بوسکتس، جرارد پیکه و سرژی روبرتو برای کاهش حقوق خودشان و دیگر بازیکنان با مدیران باشگاه پای میز مذاکره نشسته‌اند. بازیکن‌های بارسا ابتدا مشکلی با کاهش حقوق‌شان نداشته‌اند، اما شروطی که گذاشته شده باعث شد این اتفاق منتفی شود. با توجه به اینکه حقوق بازیکنان بارسلونا بالا است، مبلغ قابل توجهی از حقوق‌شان کم خواهد شد و هنوز با این مسئله موافقت نکرده‌اند.

بازیکنان تیم اول مردان باشگاه رویهم‌رفته در سال چیزی نزدیک به 500 میلیون یورو دستمزد می‌گیرند. بارسلونا که باشگاهی سهامی بوده و فاقد سرمایه‌گذاران خارجی است از این نگران است که ویروس کرونا ضربات مهلکی بر ساختار مالی‌اش وارد کند. آبی‌اناری‌ها تا اینجا از درآمدهای روزهای مسابقات و همچنین درآمد ناشی از موزه باشگاه که هر هفته هزاران بازدیدکننده دارد محروم شده است.

نوار خبری
0
برای شرکت در گفتگو
ورود به سیستمیا ثبت نام کنید
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала