Стадион Зенит-Арена в Санкт-Петербург - اسپوتنیک افغانستان
ورزش
تازه های ورزش افغانستان و جهان

کرونا، مانع بزرگ برای تمدید قرارداد امباپه

© AFP 2023 / MARTIN BUREAUکلیان امباپه
کلیان امباپه - اسپوتنیک افغانستان
عضو شوید
تاثیرات ناگوار ویروس کرونا ممکن است باعث جدایی ستاره فرانسوی پاری‌سن‌جرمن شود و این خبر خوشحال کنندۀ برای رئال مادرید خواهد بود.

به گزارش اسپوتنیک، در شرایطی که مسابقات فوتبال تا مدت نامعلومی تعطیل شده است، ناصر الخلیفی رئیس باشگاه پاری‌سن‌جرمن موافق آن است که در شرایط فعلی از رقم دستمزد بازیکنان تیمش بکاهد تا بتواند از این بحران اقتصادی پیش رو که آسیب‌های زیادی به فوتبال فرانسه زده، جان سالم به در ببرد.

Kylian Mbappé et Neymar - اسپوتنیک افغانستان
امباپه و نیمار رهبران آمار در فرانسه

در میان بازیکانی که الخلیفی تصمیم به کاهش دستمزدشان گرفته، نام کیلیان امباپه هم دیده می شود. طبق گزارش منتشره در رسانه های مختلف فرانسوی، ناصر الخلیفی تصمیمش را به مقامات و مسئولان لیگ فرانسه هم اعلام کرده است. این درحالی است که ناصر الخلیفی رئیس باشگاه پی‌اس‌جی از بهار سال 2019 برای تمدید قرارداد امباپه دست به کار شده بود.

آخرین باری که از امباپه دراین رابطه سوال شد، در ماه جنوری بود که او در واکنش به این سوال گفت:«در حال حاضر زمان صحبت کردن درمورد تمدید قراردادم نیست.» حالا روند مذاکرات برای تمدید قرارداد امباپه وارد فازی غیرقابل پیش بینی و دور از توقع شده است و با کاهش رقم دستمزد او در باشگاه پاریسی، به نظر می رسد که امید چندانی برای تمدید قرارداد امباپه نباشد.

این اتفاق درحالی در جریان است که در ماه های اخیر سران باشگاه پاری سن‌‌جرمن می کوشیدند تا امباپه را برای تمدید قراردادش با دستمزدی نجومی متقاعد کنند. اما امباپه دو بار به این پیشنهاد پاسخ منفی داد و حالا سران باشگاه پاریسی نه تنها قادر به ارائه پیشنهاد چنین دستمزدی در قرارداد جدید ب او نیستند، بلکه حتی قصد دارند تا از رقم دستمزد او که یکی از ارزشمندترین بازیکنان دنیاست و درحال حاضر سالی 20.8 میلیون یورو دستمزد می گیرد، بکاهند.

این اتفاق می تواند خبر خوبی برای سران رئال مادرید باشد؛ چرا که آنها عزمشان را جزم کرده اند تا به هر ترتیبی شده برای خرید امباپه دست به کار شوند و تابستان سال 2021 را زمان ایده آلی برای پیاده سازی رویایشان می دانستند؛ چرا که در آن زمان امباپه تنها یک سال دیگر با تیم پاریسی قرارداد خواهد داشت. اینکه امباپه قراردادش را با وعده دریافت دستمزدی بیشتر با تیم پاریسی تمدید نکرده، اتفاقی حیاتی برای تحقق رویای رئالی ها به حساب می آید.

 

نوار خبری
0
برای شرکت در گفتگو
ورود به سیستمیا ثبت نام کنید
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала