Стадион Зенит-Арена в Санкт-Петербург - اسپوتنیک افغانستان
ورزش
تازه های ورزش افغانستان و جهان

گریزمن در یک قدمی خروج؛ بارسا قیمت نهایی ستارۀ فرانسوی‌اش را مشخص کرد

© REUTERS / SERGIO PEREZآنتوان گریزمن
آنتوان گریزمن - اسپوتنیک افغانستان
عضو شوید
باشگاه منچستریونایتد در حال بررسی وضعیت آنتوان گریزمن است تا با او قرارداد امضا کند.

به گزارش اسپوتنیک و به نقل از نشریه اسپانیایی «موندودپورتیوو»، آنتوان گریزمن که به تازگی و در فصل نقل و انتقالات تابستانی به بارسلونا پیوسته است نتوانسته خود را در این باشگاه نشان دهد و به همین دلیل شایعات زیادی مبنی بر جدایی‌اش از این باشگاه اسپانیایی شنیده می‌شود. خود باشگاه بارسلونا نیز درصدد است تا لوتارو مارتینز را آبی و اناری‌پوش کند و به همین دلیل جایگاه گریزمان در خطر است.

آنتوان گریزمن - اسپوتنیک افغانستان
ورزش
بارسلونا با 100 میلیون یورو گریزمن را می‌فروشد

در همین حال، مدیران بارسلونا روی بازیکن 29 ساله‌شان 90 میلیون پوند قیمت گذاشته‌اند. حال خبر رسیده مدیران شیاطین سرخ می‌خواهند گریزمن را استخدام کنند و برای افزایش اعتماد به نفس این بازیکن فرانسوی به او شماره 7 را پیشنهاد دهند که تا چندی پیش بر تن الکسیس سانچز بود. پیش از این و در سال 2017 هم زمزمه‌های پیوستن آنتوان گریزمان به منچستر به گوش می‌رسید اما در نهایت مدیران دو باشگاه منچستر یونایتد و اتلتیکو مادرید به توافق نرسیدند تا گریزمان دو سال بعد پیراهن بارسا را بر تن کند.

گریزمن در 26 بازی خود برای بارسلونا تا امروز 8 گل به ثمر رسانده اما از ابتدای فصل درگیر حواشی چون رابطه نه‌چندان صمیمانه با مسی و تغییر پستش بوده است.

نوار خبری
0
برای شرکت در گفتگو
ورود به سیستمیا ثبت نام کنید
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала