Стадион Зенит-Арена в Санкт-Петербург - اسپوتنیک افغانستان
ورزش
تازه های ورزش افغانستان و جهان

انتقاد رییس سابق یوونتوس از اقدام عجیب رونالدو در وضعیت قرنطینه

© REUTERS / SATISH KUMAR SUBRAMANIرونالدو
رونالدو - اسپوتنیک افغانستان
عضو شوید
رییس سابق یوونتوس از ستاره پرتگالی به خاطر ترک ایتالیا به شدت انتقاد کرد و اعلام کرد زمانی که به تورین برگردد شرایط پیچیده خواهد شد.

به گزارش اسپوتینک، کریستیانو رونالدو در ایتالیا در مرکز انتقادها قرار دارد. در حالی که این کشور اروپایی به خاطر شیوع ویروس کرونا در وضعیت بدی قرار داشت مهاجم یوونتوس تصمیم گرفت قرنطینه را ترک کند و برای دیدن مادرش به پرتگال برود. با این حال تصاویری که در شبکه‌های اجتماعی منتشر می‌کند خوشایند خیلی‌ها نیست.

کریستیانو رونالدو - اسپوتنیک افغانستان
ورزش
کمک رونالدو به شفاخانه‌ها برای مبارزه با کرونا+عکس

جووانی کوبولی جیجی، رییس سابق یوونتوس با انتقاد از عملکرد ستاره پرتگالی یوونتوس اظهار داشت:«شرایط زمانی برای یوونتوس سخت شد که رونالدو تورین را ترک کرد. او گفته بود به خاطر مادرش می‌رود اما اکنون تنها از استخر عکس می‌گیرد. زمانی که استثنا قائل می‌شوید شرایط بد می‌شود و دیگر بازیکنان هم خواهان ترک شهر هستند. نباید این‌چنین می‌شد. همه باید در قرنطینه می‌ماندند

رونالدو در روز‌های اخیر در عکس‌های مختلفی که از او در شبکه‌های اجتماعی منتشر شده، رؤیت شده است. یکی از این عکس‌ها که در صفحه خواهر او، کاتیا آویرو منتشر شده، ستاره پرتگالی را در جمع گروهی از اعضای خانواده‌اش نشان می‌دهد که این عکس خیلی به مذاق طرفداران وی خوش نیامده است.

 

نوار خبری
0
برای شرکت در گفتگو
ورود به سیستمیا ثبت نام کنید
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала