Стадион Зенит-Арена в Санкт-Петербург - اسپوتنیک افغانستان
ورزش
تازه های ورزش افغانستان و جهان

تاریخ احتمالی شروع مجدد «سری‌آ» مشخص شد

© AFP 2023 / Miguel MedinaФанаты итальянской футбольной команды Atalanta
Фанаты итальянской футбольной команды Atalanta  - اسپوتنیک افغانستان
عضو شوید
رئیس فدراسیون ایتالیا امیدوار است رقابت‌های سری‌آ از ابتدای تابستان دوباره از سر گرفته شود.

به گزارش اسپوتنیک، گابریله گراوینا، رییس فدراسیون فوتبال ایتالیا ابراز امیدواری کرد که ادامه رقابت‌های فصل جاری سری آ، لیگ  فوتبال این کشور، از ماه تیر یا مرداد از سر گرفته شده و فصل در نهایت نیمه‌کاره رها نشده و به پایان برسد. ایتالیا بیشترین آمار مبتلا به ویروس کرونا را در اروپا داشته و بیش از همه درگیر این ویروس است.

Serie A - اسپوتنیک افغانستان
ورزش
تمدید تعلیق سری آ به دلیل کرونا

رئیس فدراسیون فوتبال ایتالیا در این باره به «رادیو مارته» گفت:«می‌دانم هنوز خیلی زود است که بخواهیم درباره تاریخ شروع رقابتها صحبت کنیم ولی باید مثبت فکر کنیم. تا وقتی که شود امیدم به شروع دوباره مسابقات این فصل را از دست نخواهم داد. برای چنین اتفاقی از هیچ کاری دریغ نمی‌کنم و برایم تسلیم بی‌معنی است. می‌دانم هنوز برای صحبت کردن در این مورد زود است، اما باید مثبت‌اندیش باشیم. سعی می‌کنیم رقابت‌ها را از جولای از سر بگیریم.»

سری‌آ مثل اکثر لیگهای فوتبال در گوشه و کنار دنیا به دلیل شیوع ویورس کرونا و بحران ناشی از آن در حال حاضر تا اطلاع ثانوی به حالت تعلیق درآمده. ایتالیا یکی از بحران‌زده‌‌ترین کشورهای دنیا در مقابله با ویروس  کرونا است و تا این لحظه چیزی نزدیک به 7500 نفر در این کشور جان خود را بر اثر ابتلا به این ویروس از دست داده‌اند.

 

نوار خبری
0
برای شرکت در گفتگو
ورود به سیستمیا ثبت نام کنید
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала