Стадион Зенит-Арена в Санкт-Петербург - اسپوتنیک افغانستان
ورزش
تازه های ورزش افغانستان و جهان

در منچستریونایتد فقط سولشر، هالند را می‌خواست و بس

© REUTERS / MICHAELA REHLEارلینگ هالند - مهاجم دورتموند
ارلینگ هالند - مهاجم دورتموند - اسپوتنیک افغانستان
عضو شوید
پدر ارلینگ هالند دلیل اصلی رد کردن پیشنهاد منچستریونایتد و رفتن پسرش به باشگاه دورتموند را توضیح داد.

به گزارش اسپوتنیک، اوله گونار سولشر سرمربی منچستریونایتد تمایل زیادی داشت تا ارلینگ هالند، هموطن جوانش را به اولدترافورد ببرد ولی او دراین مسیر تنها بود و حامی خاصی نداشت و همین شد که این بازیکن جوان نروژی عازم بوندسلیگا شد و سران منچستریونایتد شانس جذب یک ستاره جوان و نوظهور را از دست دادند.

ارلینگ هالند - مهاجم دورتموند - اسپوتنیک افغانستان
ورزش
رکورد بی‎نظیر ارلینگ هالند در دوی 60 متر + ویدیو

پدر ارلینگ هالند حالا مدعی است که یونایتدی‌ها اگر از پیوستن پسر او به دورتموند ناراضی هستند مقصر اصلی فقط خودشان هستند چرا که به اندازه کافی خواهان جذب ارلینگ هالند نبوده‌اند. او در این باره گفت:«آنها نباید احتمال پیوستن ارلینگ به باشگاه‌های دیگر را نادیده می‌گرفتند. اگر می‌خواستند احتمال پیوستن پسرم به منچستریونایتد خیلی هم زیاد بود. هیچکس نمی‌تواند حالا به این سوال جواب بدهد که اگر یونایتدی‌ها می‌خواستند احتمال پیوستن ارلینگ به این تیم چقدر بود. ولی ما از باشگاه فعلی او خیلی راضی هستیم. یک فوتبالیست باید به باشگاهی برود که کل باشگاه او را بخواهند نه فقط سرمربی‌اش.»

پدیده این فصل فوتبال اروپا ستاره 19 ساله‌ای نارویجی است که زمستان امسال از سالزبورگ اتریش راهی دورتموند آلمان شد.  ارلینگ هالند از ابتدای لیگ قهرمانان اروپا به قدری خوش درخشید که ظرف چند ماه به تیتر اصلی تمام رسانه‌های فوتبال دنیا بدل شد. هالند در 11 دیداری که با پیراهن دورتموند در تمامی تورنمنت‌ها برگزار کرد، به 12 گل رسید ولی حالا با توقف رقابت‌های بوندسلیگا به خاطر شیوع ویروس کرونا، فعلا نمی تواند روند گلزنی اش را ادامه دهد.

 

 

نوار خبری
0
برای شرکت در گفتگو
ورود به سیستمیا ثبت نام کنید
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала