Стадион Зенит-Арена в Санкт-Петербург - اسپوتنیک افغانستان
ورزش
تازه های ورزش افغانستان و جهان

سایۀ سنگین کرونا بر فوتبال؛ فصل نقل و انتقالات جدید طولانی‌تر از همیشه

© Sputnik / Александр Вильф /  مراجعه به بانک تصاویر ورزشگاه
ورزشگاه - اسپوتنیک افغانستان
عضو شوید
به دلیل گسترش ویروس کرونا در جهان ممکن است فصل نقل و انتقالات جدید طولانی‌تر از همیشه باشد.

به گزارش اسپوتنیک و به نقل از نشریه انگلیسی «تلگراف»، شیوع کرونا باعث شده تا قراردادهای تجاری بسیاری از باشگاه‌ها لغو شود و مدیران به دنبال منابع مالی جدیدی باشند و حتی در فصل نقل و انتقالات مجبور باشند از بودجه‌های پیشین خود استفاده کنند. به همین دلیل تمدید فصل نقل و انتقالات تا چند ماه، می‌تواند کمک حال مدیران باشد.

جیانی اینفانتینو رییس فیفا  Russia Eastern Economic Forum - اسپوتنیک افغانستان
تغییرات فیفا روی بازار نقل و انتقالات بخاطر کرونا

در همین حال فیفا در نظر دارد فصل نقل و انتقالات تابستانی را برای مدت بیشتری تمدید کند. به این ترتیب، تیم‌ها می‌توانند از ماه جولای تا آخر جنوری سال آینده به خرید و فروش بازیکنان بپردازند. این رویکرد و پیشنهاد در حال حاضر در فاز اولیه بررسی قرار دارد و اولویت فیفا بررسی آن نیست اما مدیران ارشد از طولانی‌تر کردن فصل نقل و انتقالات تابستانی حمایت کرده‌اند تا دوباره پول در مارکت بازیکنان به جریان بیفتد.

 به دلیل شیوع کرونا بسیاری از مسابقت فوتبال به حالت تعلیق درآمده و حتی صنایع مربوط به فوتبال هم دچار خسارت شده‌اند. از همه مهم‌تر برنامه‌‌ فصل آینده فوتبال هم دچار مشکل شده و کسی نمی‌داند چه زمان این ویروس شرش را از سر مردم کم خواهد کرد. حتی اگر تا 1 ماه آینده هم همه‌چیز به روال عادی برگردد اما برنامه فصل بعد دچار تغییر خواهد شد.

 

نوار خبری
0
برای شرکت در گفتگو
ورود به سیستمیا ثبت نام کنید
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала