Стадион Зенит-Арена в Санкт-Петербург - اسپوتنیک افغانستان
ورزش
تازه های ورزش افغانستان و جهان

پرز به فکر پوگبا و هالند، رایولا ممانعتی ندارد

© Sputnik / Aleksey Filippov /  مراجعه به بانک تصاویر پل پوگبا بازیکن منچستریونایتد
پل پوگبا بازیکن منچستریونایتد  - اسپوتنیک افغانستان
عضو شوید
رایولا دیگر مانعی برای فلورنتینو پرز جهت خرید پوگبا و هالند نخواهد بود چون رییس رئال هر دو را می‌خواهد.

به گزارش اسپوتنیگ، رابطه عمیق و بدون دغدغه میان رئال‌مادرید و رایولا وجود دارد و این وکیل نام‌ آشنا دو بازیکنی دارد که می‌توانند برای آینده باشگاه مادریدی اساسی باشند، پوگبا و هالند.

پرز نسبت به روش‌های مذاکره خشن و تهاجمی که توسط نماینده ایتالیایی به کار گرفته شده، مخالفتی ندارد. آخرین باری که این دو با هم روبرو شدند در تابستان سال 2016 بود، وقتی مادرید بنا به درخواست زین‌الدین زیدان به دنبال امضای قرارداد با پل پوگبا از یوونتوس بود.

ارلینگ هالند - مهاجم دورتموند - اسپوتنیک افغانستان
ورزش
امباپه و هالند کهکشانی می‌شوند؟

اما خواسته‌های بیش از حد رایولا که مربوط به کمیشن وی نیز می‌شد یکی از دلایل عدم اجرای این عملیات بود. رایولا به نوبه خود ناراحت بود زیرا باور داشت رئیس رئال‌مادرید حاضر نیست از آنجا فراتر رود و بازیکن را بخرد. به عنوان مثال مادرید از پاسخگویی به مطالبات حقوق پوگبا خودداری کرد، ولی تقریباً چهار سال می‌گذرد و در حالی که هنوز رابطه بین پرز و رایولا پرتنش است، حداقل ارتباط بین وکیل و رئال‌مادرید روان است.

این عمدتا به دلیل روابط گرم بین رایولا و مدیر کل مادرید خوزه آنخل سانچز است. یک منبع نزدیک به هر دو چهره به AS گفته است: "این بدان معنی نیست که آنها همیشه موافق هستند."

همین منبع می‌گوید که آلفونسو آرئولا دروازه‌بان PSG، یکی از مشتری‌های رایولا است که در حال حاضر در رئال‌مادرید با قرارداد قرضی حضور دارد، همچنین عاملی برای بهبود روابط بین باشگاه و این وکیل بوده است.

رایولا در حال حاضر دو بازیکن در اختیار دارد که می‌تواند در آینده نزدیک برای رئال‌مادرید مهم‌ترین‌ها باشند.

اولین و مهمترین مورد، ارلینگ هالند است، ستاره 19 سال که در جنوری به بوروسیا دورتموند از RB سالزبورگ رفت ولی در قرارداد فعلی وی با باشگاه آلمانی یک بند خرید 75 میلیون یورویی وجود دارد، قیمتی که بازتاب قابل توجهی از سطح بالقوه و عملکرد فعلی وی است.

بازیکن دیگر پاول پوگبا است که بار دیگر درخواست شخصی زیدان است. منچستر یونایتد مشتاق تمدید قرارداد خود است اما این بازیکن یک چالش جدید را ترجیح می‌دهد، به این معنی که مادرید فرصتی عالی برای خرید او دارد.

در شرایط فعلی، در صورت روان بودن رابطه با رایولا، شانس مادرید برای به خدمت گرفتن هر دو بازیکن بهبود می‌یابد. نمایندگان در فوتبال مدرن بیشتر و بیشتر تحت تأثیر قرار می‌گیرند و نماینده ایتالیایی بخشی از لیست منتخب نمایندگان مسلط بر تجارت است، لیستی که شامل جاناتان بارنت (نماینده گرت بیل) و خورخه مندز (نماینده کریستیانو رونالدو) است.

علاوه بر پوگبا و هالند، رایولا وکالت بازیکنان دیگری چون، بالوتلی، دوناروما، ابراهیموویچ، میتاریام، جاستین کلایورت، انسینیه، رومانیولی، مانولاس، لوزانو و وراتی را به عهده دارد.

نوار خبری
0
برای شرکت در گفتگو
ورود به سیستمیا ثبت نام کنید
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала