Стадион Зенит-Арена в Санкт-Петербург - اسپوتنیک افغانستان
ورزش
تازه های ورزش افغانستان و جهان

ژسوس در راه تورین؟

© Photo / Action Images via Reuters / Jason Cairnduffگابریل خسوس/ ژسوس
گابریل خسوس/ ژسوس - اسپوتنیک افغانستان
عضو شوید
وکیل گابریل ژسوس سبب می‌شود که منچسترسیتی و یوونتوس نقل و انتقالات را انجام دهند.

به گزارش اسپوتنیک، گزارش‌های مختلفی از یوونتوس می‌رساند که این باشگاه ایتالیایی علاقه‌مند به گابریل ژسوس مهاجم منچسترسیتی است.

ژسوس هم در آینده از رد انتقال به یوونتوس امتناع ورزید اما تأیید كرد كه او آسمانی‌هارا ترك نخواهد كرد، مگر اینكه وی تحت تعقیب نباشد.

یوونتوس از تحسین کنندگان ژسوس شناخته شده و علاقه‌مند بودند قبل از انتقال وی به سیتی از پالمیراس در تابستان سال 2016 او را به خدمت بگیرند.

رسانه‌های مختلفی در ایتالیا اعلام کردند که بانوی‌پیر به دلیل ممنوعیت منچسترسیتی برای حضور در مسابقات اروپایی برای دو فصل دیگر، دوباره به ستاره ملی پوش برزیلی ابراز علاقه کرده است.

جیوانی برانچینی وکیل ژسوس چهار سال پیش انتقال این بازیکن را به اروپا ترتیب داد و در مورد گمانه زنی‌هایی که مشتری خود را با تعویض یوونتوس پیوند داده بود، مورد سؤال قرار گرفت.

برانچینی از رد انتقال موکلش به قهرمان ایتالیا خودداری کرد.

وی در پاسخ به این سوال كه آیا خرید ژسوس برای یووه امكان پذیر است یا خیر، به كالچیومرکاتو گفت: "ما در مورد یک فوتبالیست عالی و یک باشگاه عالی صحبت می‌کنیم، همه چیز ممکن است."

وی گفت: "دشواری‌های بدست آوردن قدرت منجر به عدم تحرکات زیادی می‌شود، بهتر است کسی را که قبلاً در خانه داشتید داشته باشید، بازار بزرگی نخواهد بود. برخی از باشگاه‌ها که مشکلات اقتصادی زیادی دارند، می‌توانند باعث ایجاد برخی از تبادلات حرکتی شوند که قبلاً غیرقابل تصور بود."

هنگامی که تحت فشار قرار گرفت که آیا ژسوس می‌تواند فصل بعد سیتی را ترک کند، وی تصدیق کرد که به هر حال برای مدت طولانی او را در کنار آبی‌ها خواهد ماند.

وی افزود: "من اطمینان دارم که تا زمانی که تیم از او بخواهد در سیتی خواهد ماند. تنها فرضیه‌ای که من می‌بینم این است که اگر مسولان تعهدات یا جاه طلبی‌های خود را کاهش ندهند، که فکر نمی‌کنم اتفاق بیفتد او وداع را می‌پذیرد، اما او هرگز نمی‌خواهد ترک کند."

نوار خبری
0
برای شرکت در گفتگو
ورود به سیستمیا ثبت نام کنید
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала