شفاخانه‌یی در لندن پر از جوانان مبتلا به کرونا ویروس شد

© AFP 2023 / Cyril Villemainشفاخانه‌یی در لندن پر از جوانان مبتلا به کرونا ویروس شد
شفاخانه‌یی در لندن پر از جوانان مبتلا به کرونا ویروس شد - اسپوتنیک افغانستان
عضو شوید
داکتر و نماینده پارلمان بریتانیا اوضاع شفاخانه‌ها در لندن به دلیل اپیدمی ناشی از ویروس کرونا را نگران کننده خوانده است.

به گزارش اسپوتنیک به نقل از گاردین، خانم «روزینا آلین خان» داکتر اورژانس  و عضو حزب کارگران بریتانیا، اوضاع در شفاخانه محل کار خود در لندن را به دلیل اپیدمی ناشی از شیوع کرونا نگران کننده خواند.

 بیماری کرونا ممکن است تا دو سال دیگر در سراسر جهان طول بکشد - اسپوتنیک افغانستان
بیماری کرونا ممکن است تا دو سال دیگر در سراسر جهان طول بکشد

به گفته آلین، او در 15 سال کاری اش در بخش اورژانس این شفاخانه، چیزی شبیه به آن ندیده است. وی می‌گوید: «ما شاهد افزایش واضح تعداد بیماران مبتلا به کرونا هستیم».

 او می‌گوید که صبح روز یکشنبه، بخش‌ مراقبت‌های ویژه کاملاً پر از بیماران شدید با مشکلات تنفسی بود. به دلیل کمبود جا، بیماران بالغ را در بخش مراقبت‌های ویژه کودک قرار دادند.

خانم آلین خاطر نشان می‌کند که عفونت ویروس کرونا نه تنها سالمندان را تهدید می‌کند. ما جوانان را می‌بینیم که کاملاً سالم بودند و اکنون در شفاخانه بستری هستند. شماری زیاد آنها زیر 40 سال هستند، اما برای زنده ماند به دستگاه تنفسی مصنوعی ضرورت دارند.

او گفت که برخی از علائم کرونا برای داکتران بریتانیایی نیز تعجب آورد بود به ویژه، شمار از بیماران از درد شکم شکایت دارند.

این داکتر می‌گوید که ترس از بروز این بیماری که منجر به کمبود دستگاه‌های تنفسی مصنوعی شود، دارد.

روزینا آلین خان می‌گوید که داکتران ایتالیایی قبلاً با این مشکل روبرو بوده اند. با وجود این، بسیاری از شهروندان بریتانیایی هنوز متوجه نشده اند که جلوگیری از تماس با افراد دیگر مهم است و نسبت به اقدامات قرنطینه‌ای که مقامات توصیه می‌کنند، بیهوده عمل می‌کنند.

وی اضافه کرد: تعدادی ازمردم این را نوعی از تعطیلات می‌دانند اما بدون اقدام برای محدود کردن تماس ها‌، در معرض فاجعه قرار خواهیم گرفت.

سازمان جهانی صحت در تاریخ 11 مارچ سال روان اعلام کرد که ویروس کرونا به یک بیماری همه‌گیر به سطح جهان تبدیل شده است. براساس آخرین داده‌های این سازمان، بیش از 414 هزار نفر در سراسر جهان در حال حاضر به این بیماری مبتلا شده اند و همچنان کرونا جان بیش از 18 هزار نفر را گرفته است.

نوار خبری
0
برای شرکت در گفتگو
ورود به سیستمیا ثبت نام کنید
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала