آیفون نسل جدید در سال 2020 عرضه نمی شود

© AFP 2023 / Justin Sullivan/Getty Imagesآیفون نسل جدید در سال 2020 عرضه نمی شود
آیفون نسل جدید در سال 2020 عرضه نمی شود - اسپوتنیک افغانستان
عضو شوید
شرکت امریکایی اپل به دلیل همه گیر شدن ویروس کرونا و مشکلات مرتبط با آن، عرضه نسل بعدی گوشی های هوشمند را به تعویق می اندازد.
اپل آیفون تمام شیشه ای را ثبت کرد - اسپوتنیک افغانستان
اپل آیفون تمام شیشه ای را ثبت کرد

به گزارش اسپوتنیک، کارشناسان آشنا به وضعیت شرکت اپل ادعا می کنند، که در این شرکت درباره احتمال به تأخیر انداختن تولید آیفون 12 چندین ماه است که به طور جدی بحث انجام می شود. شرکت اپل پس از گسترش ویروس کرونا از نزدیک وضعیت را رصد می کند و تمایل دارد تا پیش پرده نسل جدید آیفون را که قرار بود پاییز امسال رخ دهد، به تعویق بیندازد. عامل اصلی مؤثر در به تعویق انداختن آیفون جدید، تأخیرهای بیشمار در زنجیره تأمین اعلام شده است.

اپل همچنین بر این باور است، که گسترش جهانی ویروس کرونا بر تقاضای مصرف کننده تأثیر می گذارد و مدیریت شرکت می خواهد اولین گوشی هوشمند 5G به رتبه های برتر در فروش برسد، که در شرایط کنونی به سختی امکان پذیر است. کارشناسان خاطرنشان کردند، که تصمیم به لغو انتشار نسل بعدی آیفون بسیار دشوار خواهد بود، زیرا این شرکت ممکن است به طور جدی از رقبای خود عقب بیفتد. تصمیم نهایی در مورد زمان انتشار آیفون 12 حداکثر تا ماه می گرفته خواهد شد. این احتمال وجود دارد که ارائه نسل جدید گوشی های هوشمند ممکن است تا سال 2021 به تعویق بیفتد.

به گفته منابع آگاه، احتمالا آیفون 12 با تاخیر عرضه می شود زیرا اپل نگران است فروش این دستگاه تحت تاثیر شیوع ویروس کرونا قرار گیرد و کاهش یابد.  اکنون تخمین زده می شود به دلیل چالش های فنی مربوط به زنجیره ذخایر، آیفون جدید مانند سال های گذشته در سپتامبر رونمایی نشود. در این گزارش ادعا شده احتمالا عرضه آیفون جدید چند ماه به تاخیر بیافتد. حال آنکه پیش بینی می شد اپل در سال جاری چند موبایل جدید با نام آیفون 12 رونمایی کند. همچنین قرار بود نخستین موبایل 5G اپل نیز در سال جاری عرضه شود. تخمین زده می شود  آیفون های جدید در اواخر سال 2020 عرضه شوند. البته هرگونه تصمیمی درباره تاخیر در عرضه محصولات اپل در ماه می گرفته می شود.

نوار خبری
0
برای شرکت در گفتگو
ورود به سیستمیا ثبت نام کنید
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала