ترامپ پیگرد قانونی مادورو را تأیید كرد

© Sputnik / Sergey Guneev /  مراجعه به بانک تصاویر ترامپ پیگرد قانونی مادورو را تأیید كرد
ترامپ پیگرد قانونی مادورو را تأیید كرد - اسپوتنیک افغانستان
عضو شوید
رئیس جمهور ایالات متحده امریکا تصمیم وزارت عدلیه این کشور مبنی بر تشکیل پرونده های کیفری در برابر رئیس جمهور ونزوئلا را تایید کرد.
امریکا، روسیه را به خاطر پشتیبانی از مادورو تهدید کرد - اسپوتنیک افغانستان
امریکا، روسیه را به خاطر پشتیبانی از مادورو تهدید کرد

به گزارش اسپوتنیک، دونالد ترامپ رئیس جمهور امریكا اعلام كرد، كه با تصمیم وزارت عدلیه این كشور مبنی بر تشکیل پرونده های كیفری در برابر نیكلاس مادورو رئیس جمهور ونزوئلا موافق است.

ترامپ در کنفرانس مطبوعاتی کاخ سفید گفت:- "به نظر می رسد مناسب است ... این اتهامات درست است".

پیش از این ، وزارت عدلیه ایالات متحده اتهاماتی را در برابر نیکلاس مادورو رئیس جمهور ونزوئلا و رهبری این کشور اعلام کرد و ادعا کرد که آنها در قاچاق مواد مخدر دست داشته اند، همچنین وزارت خارجه امریکا پاداشی 15 میلیون دالری برای ارائه اطلاعات درباره نیکلاس مادورو و 10 میلیون دالری برای دیگر رهبران این کشور مطرح کرده است.

مادورو به چهار اتهام متهم شده است:- "شرکت در توطئه برای مقابله با مواد مخدر"، "توطئه قاچاق کوکائین به ایالات متحده"، "استفاده و داشتن اسلحه و دستگاه های مخرب" به عنوان بخشی از توطئه و توطئه برای استفاده از چنین سلاح ها است.

وزیر خارجه ونزوئلا، ادعاهای مربوط به قاچاق مواد مخدر و تروریسم در برابر رهبران پیشین و کنونی این کشور را "نوعی کودتای جدید" خواند و این اتهامات را در پیوند با وضعیت داخلی امریکا خواند.

نوار خبری
0
برای شرکت در گفتگو
ورود به سیستمیا ثبت نام کنید
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала