Стадион Зенит-Арена в Санкт-Петербург - اسپوتنیک افغانستان
ورزش
تازه های ورزش افغانستان و جهان

کمک 300هزار یورویی دروازه‌بان منچستریونایتد برای مبارزه با کرونا

© Sputnik / Vitali Timkiv /  مراجعه به بانک تصاویر Spain's goalkeeper David de Gea points during a friendly match between Tunisia's and Spain's national soccer teams ahead of the World Cup in Krasnodar, Russia, June 9, 2018
Spain's goalkeeper David de Gea points during a friendly match between Tunisia's and Spain's national soccer teams ahead of the World Cup in Krasnodar, Russia, June 9, 2018 - اسپوتنیک افغانستان
عضو شوید
دروازه بان تیم فوتبال منچستر یونایتد انگلیس برای مقابله با ویروس کرونا مبلغ 300 هزار یورو کمک کرد.

به گزارش اسپوتنیک، داوید دخیا دروازه بان تیم فوتبال منچستر یونایتد انگلیس مبلغ 300 هزار یورو برای مبارزه با ویروس کرونا اهدا کرده است. او با این اقدام به جمع ورزشکارانی که برای مقابله با ویروس کرونا کمک مالی کرده اند اضافه شد. دخیا خود از افشای این اقدام راضی نبوده و ایزابل دیاز شهردار مادرید با انتشار پیامی در صفحه شخصی توئیتر خود، این اقدام دخیا را افشا کرده است تا سخاوت این بازیکن شریف را نشان دهد.

دورتموند - اسپوتنیک افغانستان
کمک 20 میلیونی غول‌های آلمان به باشگاه‌های زیر دست

شهردار مادرید در پیام توئیتری خود خطاب به دخیا بیان کرد:«از اقدام سخاوتمندانه دخیا تشکر می‌کنم. شما کمک بزرگی را در مقابله با ویروس کرونا کرده اید. من به شما افتخار می‌کنم.»

این نخستین اقدام بشردوستانۀ دروازه‌بان منچستر یونایتد نیست. او پیش از این مبلغ 200 هزار یورو را به سازمان صلیب سرخ اهدا کرده بود. او همچنین عضو مجمع خیرین بنیاد امور خیریه باشگاه منچستر یونایتد نیز است. پیش از او سرخیو راموس، لیونل مسی، پپ گواردیولا، ایسکو و بسیاری از ستارگان دنیای فوتبال برای مقابله با ویروس کرونا مبالغی را اهدا کرده بودند.

در اسپاینا تا کنون 57786 نفر به ویروس کرونا مبتلا شده اند و 4365 نفر هم جان خود را در اثر این بیماری از دست داده اند. این کشور بعد از کشور ایتالیا بیشترین آمار کشته شدگان این بیماری را دارد.

نوار خبری
0
برای شرکت در گفتگو
ورود به سیستمیا ثبت نام کنید
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала