Стадион Зенит-Арена в Санкт-Петербург - اسپوتنیک افغانستان
ورزش
تازه های ورزش افغانستان و جهان

دروازه‌بان بایرن، گزینۀ جانشینی کپا در چلسی

© Sputnik / Виталий Белоусов /  مراجعه به بانک تصاویر مانوئل نویر
مانوئل نویر - اسپوتنیک افغانستان
عضو شوید
سران باشگاه چلسی به دنبال آن هستند تا مانوئل نویر را به خدمت بگیرند.

به گزارش اسپوتنیک، فرانک لمپارد از عملکرد کپا آریزابالاگا راضی نیست و به فکر آن است تا دروازهبانی دیگر برای فصل آینده خود به خدمت بگیرد. به گفته کریستین فالک خبرنگار مشهور بیلد اگر چلسی موفق به فروش کپا شود قصد دارد تا مانوئل نویر سنگربان ملی پوش بایرن مونیخ رابه خدمت بگیرد. با توجه به نارضایتی مانوئل نویر از پیشنهاد تمدید قرارداد بایرن مونیخ، اکنون آینده این دروازهبان در این تیم، مبهم تر از هر زمان دیگری به نظر می رسد.

مانوئل نویر - اسپوتنیک افغانستان
احتمال جدایی نویر از بایرن قوت گرفت

از سوی دیگر روز گذشته نشریه «بیلد» خبری مبنی بر نارضایتی نویر از پیشنهاد بایرن مونیخ برای تمدید قرارداد با او داد که حالا به نظر می‌رسد این مسئله مورد استقبال دیگر تیم‌ها قرار گرفته است. در حال حاضر قرارداد نویر تا پایان سال 2021 اعتبار دارد و دو طرف هنوز به توافق نرسیده‌اند. دروازه‌با 33 ساله آلمانی که بازوبند کاپیتانی باواریایی‌ها را بر بازو می‌بندد از زمان پیوستن نوبل، دروازه‌بان جوان شالکه به بایرن جایگاهش را از دست داده است.

نویر می خواهد با تمدید طولانی مدت قراردادش با بایرن مونیخ، فوتبالش را در این تیم به پایان برساند درحالی که سران بایرن مونیخ از این موضوع مطمئن نیستند.

نوار خبری
0
برای شرکت در گفتگو
ورود به سیستمیا ثبت نام کنید
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала