Стадион Зенит-Арена в Санкт-Петербург - اسپوتنیک افغانستان
ورزش
تازه های ورزش افغانستان و جهان

دستمزد بازیکنان بارسلونا رسماً کاهش پیدا کرد

© REUTERS / ALBERT GEAلئو مسی - بارسلونا
لئو مسی - بارسلونا - اسپوتنیک افغانستان
عضو شوید
باشگاه بارسلونا به صورت رسمی خبر از کم کردن حقوق ستاره‌های تیم نخست‌شان در روزهای کرونایی داد.

به گزارش اسپوتنیک و به نقل از نشریه اسپانیایی «مارکا»، در حالی که ابتدا توافقی بین بازیکنان بارسلونا و باشگاه برای کاهش حقوق صورت نگرفته بود، سرانجام در ویدیو کنفرانسی که لیونل مسی با مسئولان باشگاه داشته این توافق صورت گرفت و حقوق آبی‌واناری‌شان کم شد.

جیانی اینفانتینو رییس فیفا  Russia Eastern Economic Forum - اسپوتنیک افغانستان
ورزش
پیامدهای ویروس کرونا؛ کاهش 50 درصدی دستمزد فوتبالیست‌ها در دستور کار فیفا

باشگاه بارسلونا این مسئله را به صورت رسمی با انتشار بیانیه‌ای اعلام کرد که هیئت‌مدیره باشگاه به نتیجه رسید که برای به حداقل رساندن تأثیر اقتصادی در روزهای درگیری با ویروس کرونا، حقوق بازیکنان را کاهش دهد. پس از تعلیق لالیگا، باشگاه بارسلونا هم همانند بسیاری از باشگاه‌های دیگر درآمدهای مهمی در زمینه اسپانسر، حق پخش تلویزیونی و بلیت‌فروشی را از دست داده است.

انتشار ویروس کرونا در سراسر جهان دنیای ورزش به ویژه فوتبال را متحمل ضرر و زیان زیادی کرد. لیگ‌های معتبر اروپایی از جمله لالیگا برگزار نمی‌شوند و باشگاه‌ها با توجه به اینکه هیچ درآمدی ندارند در تامین منابع مالی خود و پرداخت حقوق‌های نجومی به بازیکنان به مشکل برخورده‌اند.

این درحالیست که فیفا نیز در بیانیۀ امروزش اعلام کرد که  در راستای حمایت از باشگاه های فوتبال می خواهد دستمزد بازیکنان را در این مدت تعطیلی به 50 درصد کاهش دهد.

 

نوار خبری
0
برای شرکت در گفتگو
ورود به سیستمیا ثبت نام کنید
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала