Стадион Зенит-Арена в Санкт-Петербург - اسپوتنیک افغانستان
ورزش
تازه های ورزش افغانستان و جهان

می‌خواهم به افتخارات رونالدو در یونایتد برسم

© Sputnik / Grigory Sysoev /  مراجعه به بانک تصاویر برونو فرناندس
برونو فرناندس - اسپوتنیک افغانستان
عضو شوید
برونو فرناندز هدفهای والایی در منچستر یونایتد دارد و ملی‌پوش پرتگالی به دنبال رسیدن به افتخارات کریستیانو رونالدو در زمان حضور در اولدترافورد است.

به گزارش اسپوتنیک، بعد از عمل‌کرد خیره‌کننده‌ی کریستیانو رونالدو با پیراهن اسپورتینگ لیسبون در سال 2003 مقابل منچستریونایتد، این باشگاه انگلیسی تصمیم گرفت که وی را به اولدترافورد بیاورد و به بازیکنی که در آینده پنج بار صاحب توپ طلای بهترین بازیکن سال جهان شد شماره هفت که در آن‌زمان در این تیم مقدس بود را بدهد.

یک مسیر انتقال آشنا در جنوری سال 2020 در حالی انجام شد که اوله گونار سولسشایر بازیکن با استعداد پرتگالی دیگری را از اسپورتینگ لیسبون به جمع بازیکنان شیاطین سرخ اضفه کرد و این هافبک 25 ساله فرناندز تا به این جای عمل‌کردی درخور ستایش داشته و جایزه بهترین بازیکن ماه فبروری لیگ برتر انگلستان را در تنها حضور یک ماهه در این لیگ کسب کند.

فرناندز هیچ حقیقت را پنهان نمی کند و می خواهد کمک کند تا دوران خوب را به تئاتر رویاها برگرداند.

فرناندز به کانال 11 گفته است: "کریستیانو رونالدو و نانی در اینجا جوائز بزرگی کسب کردند و این باعث می شود که من بخواهم به این هدف دست پیدا کنم. نانی، که من با او فرصتی برای تمرین در اسپورتینگ داشتم، همیشه در مورد منچستر یونایتد با من خوب صحبت کرده است. و این واقعیت که کریستیانو با هر کسی که در هنگام انتقال من به یونایتد با او صحبت کرده است، اشاره‌های خوبی کرده است، باعث افتخار من است. که بازیکنی مثل او ارزش من را می‌داند."

رونالدو در زمان حضور خود در انگلیس هشت افتخار از جمله سه عنوان قهرمانی در لیگ برتر انگلستان و یک قهرمانی در لیگ قهرمانان اروپا مهم کسب کرد.

نزدیک شدن فرنادز به این آمار و افتخارات هم، بدان معنی است که یونایتد در معامله 55 میلیون یورویی (47 میلیون پوند / 60 میلیون دالر) سود قابل توجهی کرده است.

با این حال، فرناندز بر این عقیده است که شیاطین سرخ به‌خاطر تورم در بازار نقل‌وانتقالات فوتبال مجبور شدند بیش از حد اندازه برای جذب وی منتظر باشند و قیمت گزافی را بپردازند.

وی افزود: "هرگز مقادیر به اندازه حالا زیاد نبودند. من فکر می کنم این یک اغراق است. انتقال من، رقم ذکر شده و افزودنی هایی که هنوز هم می تواند باشد، ارزشی که برای من پرداخت شد بسیار زیاد بود. بازیکنانی که مدتی پیش با این ارزش خریداری شدند، برندگان توپ طلا بودند".

رونالدو در آن رده قرار می گیرد و توپ طلا می تواند جایزه دیگری باشد که فرناندز در آینده به آن نگاه می کند، و هر موفقیت وی در یونایتد برای افزایش چشمگیر اعتماد به نفس، کیفیت و ارزش این بازیکن خواهد بود.

نوار خبری
0
برای شرکت در گفتگو
ورود به سیستمیا ثبت نام کنید
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала