Стадион Зенит-Арена в Санкт-Петербург - اسپوتنیک افغانستان
ورزش
تازه های ورزش افغانستان و جهان

پیشنهاد خروج مسی از بارسا احمقانه است

© REUTERS / Vincent WestИгрок команды FC Barcelona Лионель Месси во время матча с Athletic Bilbao
Игрок команды FC Barcelona Лионель Месси во время матча с Athletic Bilbao - اسپوتنیک افغانستان
عضو شوید
جیمی کاراگر مدافع و کاپیتان پیشین لیورپول می‌گوید جدایی مسی از بارسلونا کاری دیوانه‌وار است.

به گزارش اسپوتنیک، به گفته جیمی کاراگر، لیونل مسی برای افزایش میراث خود نیازی به جدایی از بارسلونا ندارد، جیمی کاراگر پیشنهاد انتقال مسی و صاحب شش مرتبه‌ی توپ طلا به تیمی دیگر و تبعیت از رقیب همیشگی کریستیانو رونالدو را با لفظ "احمقانه" توصیف کرد.

کاراگرا به کاوت‌آفساید در این مورد گفت: این احمقانه است.

"او در باشگاه برتری است، او بهترین بازیکن آنجا است، او بهترین بازیکن اروپا است. بهترین نمایش در بزرگترین موارد در مقابل بهترین ها و این کاری است که او انجام می دهد بنابراین من واقعاً گوش نمی دهم (به نظرات دیگران). بازی عادلانه با رونالدو و به خوبی انجام شده، اما انتقادی برای مسی نیست. "

کاراگر معتقد است که رونالدو با تلاش برای اثبات ارزش برای کسانی که همچنان او را با مسی مقایسه می کنند، این معامله را کرده است.

ملی‌پوش سابق انگلیس افزود: "من فکر می کنم به همین دلیل رونالدو نقل مکان کرد. من فکر می کنم او می داند که او همیشه پشت مسی دیده می شود، بنابراین من فکر می کنم رونالدو کاملاً باهوش است."

وی گفت: "من می توانم بگویم که من در تمام این کشورها لیگ برده‌ام، بهترین گلزن در همه این کشورها بوده ام، من همچنین فکر می کنم که او احتمالاً خلاف آنچه مسی انجام می دهد را امتحان کرده و خود را بازیکنی متفاوت متصور می‌شود . گوش کنید، من فکر نمی کنم که فرانکو بارزی و پائولو مالدینی ناموفق باشند آنها هرگز از میلان خارج نشدند. بنابراین نمی توانم با لیونل مسی که بارسلونا را ترک نمی کند، مرا عوض کند. منظورم این است که چرا بارسلونا را ترک می کنید؟ "

نوار خبری
0
برای شرکت در گفتگو
ورود به سیستمیا ثبت نام کنید
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала