Стадион Зенит-Арена в Санкт-Петербург - اسپوتنیک افغانستان
ورزش
تازه های ورزش افغانستان و جهان

افزایش دو برابری درآمد ستاره جنجالی به خاطر رئال مادرید

© Sputnik / Владимир Песня /  مراجعه به بانک تصاویر پل پوگبا بازیکن فرانسه
پل پوگبا بازیکن فرانسه - اسپوتنیک افغانستان
عضو شوید
پل پوگبا در صورت انتقال به رئال مادرید می تواند درآمدهای حاصل از تبلیغاتش را به دو برابر افزایش دهد.

به گزارش اسپوتنیک و به نقل از «آ.اس»، پس از پایان فصل گذشته لیگ جزیره بود که پل پوگبا ستاره فرانسوی منچستریونایتد راهی تور تبلیغاتی آدیداس شد. او در توکیو، شانگ‌های و نیویورک به مدت 15 روز برنامه های تبلیغاتی داشت اما جالب است بدانید که او در هر سال تنها 4 میلیون یورو از ناحیه تبلیغات درآمد دارد و او را در فاصله ای زیاد با فوق ستاره هایی چون رونالدو، مسی و نیمار قرار می دهد.

پل پوگبا بازیکن منچستریونایتد  - اسپوتنیک افغانستان
پرز به فکر پوگبا و هالند، رایولا ممانعتی ندارد

بر اساس گزارش منتشر شده توسط مجله فوربس، پل پوگبا پس از لیونل مسی، کریستیانو رونالدو و نیمار، چهارمین فوتبالیست پردرآمد دنیاست. لیونل مسی سالانه 127 میلیون یورو درآمد ناخالص دارد که 92 میلیون یورویش مربوط به دستمزد و 35 میلیون یورو نیز به تبلیغات بر می‌گردد. کریستیانو رونالدو با 58+ 40 میلیون یورو و نیمار با 67 + 27 میلیون یورو در رده های بعدی قرار دارند.

پوگبا سال 2016 بود که قراردادی 10 ساله به ارزش 40 میلیون یورو با آدیداس امضا کرد. او با هیچ برند دیگری قرارداد تبلیغاتی ندارد اما در صورت انتقال به رئال مادرید، درآمد تبلیغاتی او به 10 میلیون یورو در سال نیز افزایش خواهد یافت. از زمان کهکشانی های دوره اول، در رئال 50 درصد حق پخش تصویری از سوی باشگاه به بازیکن پرداخت می شود. همچنین پوگبا از معدود بازیکنان حال حاضر فوتبال دنیاست که می تواند از راه فروش پیراهن، بخش قابل توجهی از هزینه انتقالش را نیز جبران کند.

هدف پوگبا نزدیک تر شدن به مسی، رونالدو و نیمار است و به خوبی می داند که با پیوستن به رئال، مسیر برای او هموارتر خواهد شد.

نوار خبری
0
برای شرکت در گفتگو
ورود به سیستمیا ثبت نام کنید
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала