Стадион Зенит-Арена в Санкт-Петербург - اسپوتنیک افغانستان
ورزش
تازه های ورزش افغانستان و جهان

برنامه‌های یوفا برای ادامه لیگ‌ها

© Sputnik / Алексей Даничев /  مراجعه به بانک تصاویر رییس یوفا UEFA Презентация официальной эмблемы Санкт-Петербурга - города-организатора Евро-2020
رییس یوفا UEFA Презентация официальной эмблемы Санкт-Петербурга - города-организатора Евро-2020 - اسپوتنیک افغانستان
عضو شوید
رییس یوفا مدعی شد که برای ادامه لیگ‌ها سه برنامه دارد و درصوتی‌که لیگ‌ها از ماه جون آغاز نگردد، فصل از دست خواهد رفت.

به گزارش اسپوتنیک، بازی‌های فوتبال و لیگ‌های معتبر اروپایی از شانزده روز به این سو به دلیل جلوگیری از گسترش ویروس کرونا تعطیل است و هنوز مشخص نیست که این لیگ‌ها چه زمانی از سر گرفته خواهد شد.

رایان گیگز سرمربی ولز - اسپوتنیک افغانستان
ورزش
حمایت گیگز از تصمیم یوفا برای تعویق یورو 2020

با توجه به افزایش میزان مبتلایان به ویروس کرونا در سراسر جهان، این احتمال وجود دارد که لیگ‌ها زودتر آغاز نگردد و یوفا به همین منظور سه برنامه را روی دست دارد.

الکساند جفرین، رییس یوفا امروز در این مورد با خبرنگاران صحبت کرد و مدعی شد که این نهاد 87 درصد از عواید خود را بین کشورهای عضو تقسیم خواهد کرد و تعویق یورو بهترین تصمیم بوده است.

جفرین در ادامه در مورد برگزاری مجدد لیگ‌ها صحبت کرد و سه برنامه را برای ادامه لیگ‌ها بیان داشت.

جفرین به خبرنگاران گفت:« سه برنامه برای ادامه لیگ‌ها داریم. اول این که کوشش خواهیم کرد تا لیگ‌ها در ماه جون آغاز گردد.  دوم باید در ماه سپتمبر که زمان فصل جدید است لیگ را آغاز کنیم که در این صورت فصل از دست خواهد رفت، زیرا هیچ‌کس نمی‌داند که این ویروس چه زمانی از بین خواهد رفت. راه سوم برگزاری بازی‌ها در پشت درهای بسته است و تا حالا نمی‌دانیم که چه خواهد شد، اما در صورت از سرگیری لیگ‌ها، لیگ قهرمانان و لیگ اروپا نیز از سر گرفته خواهد شد.»
نوار خبری
0
برای شرکت در گفتگو
ورود به سیستمیا ثبت نام کنید
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала