بحران کرونا در نیویارک؛ هر 17 دقیقه یک مبتلا می‌میرد

© AP Photo / Jacquelyn Martinبحران کرونا در نیویارک؛ هر 17 دقیقه یک مبتلا می‌میرد
بحران کرونا در نیویارک؛ هر 17 دقیقه یک مبتلا می‌میرد - اسپوتنیک افغانستان
عضو شوید
شمار مبتلایان به ویروس کرونا در آمریکا با گذشتن از مرز 100 هزار نفر به ریکارد جدید رسید.

به گزارش اسپوتنیک، دیلی میل گزارش داده است که آمار مبتلایان به ویروس کرونا در امریکا با گذشتن از مرز 100 هزار ریکارد زد و در شهر نیویارک در هر یک دقیقه یک نفر مبتلا به این ویروس جان خود را ازدست می‌دهد.

شمار قربانیان ویروس کرونا در امریکا از مرز یک هزار و 700 نفر فراتر رفت  - اسپوتنیک افغانستان
شمار قربانیان ویروس کرونا در امریکا از مرز یک هزار و 700 نفر فراتر رفت

خاطرنشان می شود که چالش های تیم پزشکی به 40 درصد افزایش یافته است. بخش کمک‌ها روزانه 6.5 هزار تماس دریافت می‌کند. با توجه به تماس های بی سابقه ای، تا کنون باید 170 نفر در خط انتظار نگه داشته شود.
درعین حال نمایندگان اداره آتش نشانی شهر نیویارک از شهروندان خواستند که فقط در مواقع اضطراری مثلاً با مشکلات قلبی یا ریه، با آمبولانس در تماس شوند.
ستیف کاسپیدیف، یکی از داکتران شهر نیویارک شرایط کنونی در این شهر را شبیه جهنم خواند. وی می‌گوید که بخاطر شمار زیاد مبتلایان داکتران برای آنها رسیدگی کرده نمی‌توانند.
از سویی هم عماد یوسف، داکتر کلینیک خصوصی نیویورک، گفت که بیمارستان های امریکایی شبیه بیمارستان های نظامی را به خود گرفته است.
مطابق اطلاعات داده شده روزهای 26 و 27 ماه مارچ در نیویارک 85 نفر از مبتلایان به کروناویروس جان باختند. تعداد تلفات به اثر ویورس کرونا در این شهر به 450 تن رسیده است. امریکا از نظر تعداد مبتلایان 104800 نفر در مکان اول کشورهای جهان قرار دارد. ایتالیا با 86500 نفر در ردیف دوم و چین با حدود 82000 نفر به ردیف سوم منتقل شده است.

نوار خبری
0
برای شرکت در گفتگو
ورود به سیستمیا ثبت نام کنید
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала