ساخت دارو برای درمان مبتلایان به ویروس کرونا در روسیه

© Sputnik / Maksim Bogodvid /  مراجعه به بانک تصاویر ساخت دارو برای درمان مبتلایان به ویروس کرونا در روسیه
ساخت دارو برای درمان مبتلایان به ویروس کرونا در روسیه  - اسپوتنیک افغانستان
عضو شوید
آژانس بیولوژیک فدرال روسیه از ساخت داروی برای درمان بیماران کرونایی خبر داد.

به گزارش اسپوتنیک، سرویس مطبوعاتی آژانس بیولوژیک فدرال روسیه می گوید، که برای درمان بیماران مبتلا به ویروس کرونا داروی جدید ساخته است.

در این گزارش آمده است، که مرکز تحقیق و تولید فارم زشیتا Pharmzashchita با در نظر گرفتن تجربه پزشکان چینایی و فرانسوی یک رژیم درمانی تهیه کرده است و برای وزارت بهداشت روسیه برای درمان بیماران مبتلا به ویروس کرونا ارائه کرده است.

ویرونیکا سکورتسوا رئیس این سازمان گفت: این دارو با انتخاب بالا اثر سیتوپاتی کروناویروس کشت سلولی این ویروس را مسدود کرده و از گسترش آن جلوگیری می کند و اثر سرکوب کننده سیستم ایمنی مفلوکین از فعال شدن پاسخ التهابی ناشی از ویروس جلوگیری می کند و اضافه کردن آنتی بیوتیک های ماکرولید و پنی سیلین های مصنوعی نه تنها مانع از ایجاد یک سندرم باکتریایی ویروسی ثانویه می شود بلکه باعث افزایش غلظت می شود و یک عامل ضد ویروسی در پلاسمای خون و شش ها به وجود می آید.

وی تاكید كرد، كه این نوع درمان مؤثر را برای بیماران مبتلا به COVID-19 با شدت متفاوت ارائه می دهد.

او در جریان کنفرانس خبری گفت: علاوه بر این، بر اساس مرفوکین، یک طرح مؤثر و ایمن برای جلوگیری از گسترش کرونا ویروس در دست تهیه است و این نوآوری در دستورالعمل های وزارت بهداشت روسیه گنجانیده می شود.

نوار خبری
0
برای شرکت در گفتگو
ورود به سیستمیا ثبت نام کنید
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала