با مصرف زنجبیل و سیر از خطر کرونا در امان بمانید

© Depositphotos.com / alexrathsЧай с имбирем и лимоном
Чай с имбирем и лимоном - اسپوتنیک افغانستان
عضو شوید
دانشمندان جاپانی تاثیر رژیم غذایی بر افزایش ایمنی بدن در مقابل ابتلا به ویروس کرونای را مورد بررسی و مطالعه قرار داده اند.

به گزارش اسپوتنیک،  به نقل از رسانه های آزاد، دانشمندان جاپانی مواد غذایی را نام برده اند که برای پیشگیری از کرونا مفید  واقع شده  است.

این متخصصان شش محصول غذایی را نام بردند که می توانند در مبارزه با کرونا ویروس موثر واقع شوند.

آیا کرونا ویروس از طریق غذا منتقل شده میتواند؟ - اسپوتنیک افغانستان
آیا کرونا ویروس از طریق غذا منتقل شده میتواند؟

زنجبیل و سیر در صدر این فهرست قرار دارند. این مواد اثر ضد باکتری طبیعی دارند. زنجبیل همچنین حاوی مقدار زیادی اسید اسکوربیک ، ویتامین های گروه B ،A، زینک، کلسیم و ید است. علاوه بر این، ماده فعال آن  باعث کاهش"gingerol" - فرآیندهای التهابی شده و خاصیت ضد درد دارد.

در جایگاه سوم زردچوبه قرار دارد. ماده موثر زردچوبه "کورکومین" سازنده سیستم ایمنی بدن و یقوی‌ترینک آنتی بیوتیک طبیعی محسوب می شود.

همچنین مصرف انواع توت ها و عسل نیز برای پیشگیری از کرونا از اهمیت خاص برخوردار است . در انواع توت ها ویتامین ها و آنتی اکسیدان های زیادی موجود است و عسل با کیفیت از مدت ها قبل به دلیل خاصیت درمانی آن مشهور بوده است.

 پزشکان همچنین مصرف غذاهای حاوی ویتامین C از قبیل انواع توت، کیوی، توت زمینی وحشی، گل گاوزبان دریایی، سیب، آلو، گلپی، سبزیجات برگ دار، انواع مرچ را توصیه می‌کنند.

در این مدت از خوردن غذاها و مواد غذایی با طبع سرد پرهیز کنید. با مصرف مواد غذایی با طبع گرم سیستم ایمنی بدنتان را بالا ببرید و از خطرات بیماری کرونا در امان بمانید.

 

نوار خبری
0
برای شرکت در گفتگو
ورود به سیستمیا ثبت نام کنید
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала