روسیه: شورای امنیت ملل متحد باید به تحریمات خود تجدید نظر کند

© Sputnik / Natalia Seliverstova /  مراجعه به بانک تصاویر روسیه: شورای امنیت ملل متحد باید به تحریمات خود تجدید نظر کند
 روسیه: شورای امنیت ملل متحد باید به تحریمات خود تجدید نظر کند - اسپوتنیک افغانستان
عضو شوید
وزارت امور خارجه روسیه: تحریم های شورای امنیت سازمان ملل باید بازبینی شود تا به کشورهای نیازمند کمک رسانی شود.

به گزارش اسپوتنیک، به گزارش اسپوتنیک، ماریا زاخارووا سخنگوی وزارت امور خارجه فدراسیون روسیه، در روز جمعه اعلام داشت: اوضاع با کرونا ویروس تجدید نظر در تحریم های شورای امنیت سازمان ملل را به گونه ای مقید می سازد که انواع خاصی از کمک ها در رده معافیت های بشردوستانه قرار بگیرند.

وزارت امور خارجه روسیه گفت: بله و به طور کلی زمان آن رسیده است که یک ممیزی عمومی از تحریم های شورای امنیت انجام شود تا از اهداف واقعی آنها اطمینان حاصل شود و فکر کنیم که انواع خاصی از کمک ها به طور خودکار در دسته معافیت های بشردوستانه قرار می گیرند.

Брифинг официального представителя МИД России Марии Захаровой - اسپوتنیک افغانستان
روسیه: «امیدواریم که با استراتیژی جدید ترامپ، کابل استقلالیت اش را از دست ندهد»

زاخارووا افزود: موضوع رفع تحریم های یک جانبه از اهمیت ویژه ای در زمینه گسترش سریع عفونت کرونا ویروس برخوردار است. روسیه به طور مداوم مخالف استفاده از محدودیت های یک جانبه با قوانین بین المللی بوده و معتقد است که این اعمال محدودیت ها آسیب های چشمگیری به توسعه اقتصادی و رشد دولت ها وارد کرده است، ما تصور می كنیم كه در شرایط گسترش سریع عفونت، مسئله رفع چنین موانعی از اهمیت ویژه ای برخوردار است، از جمله با توجه به فراهم كردن تجهیزات پزشکی لازم برای كشورهای تحت تأثیر محدودیت ها، باید برداشته شوند.  

نوار خبری
0
برای شرکت در گفتگو
ورود به سیستمیا ثبت نام کنید
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала