قصد آمریکا برای انتقال محموله ها به شبه نظامیان سوریه تحت پوشش کمک های بشردوستانه

© AP Photo / Raad Adaylehقصد آمریکا برای انتقال محموله ها به شبه نظامیان سوریه تحت پوشش کمک های بشردوستانه
قصد آمریکا برای انتقال محموله ها به شبه نظامیان سوریه تحت پوشش کمک های بشردوستانه  - اسپوتنیک افغانستان
عضو شوید
ایالات متحده آمریکا می خواهد تحت پوشش کمک های بشردوستانه محموله های را به شبه نظامیان در روکبان سوریه ارسال کند.

به گزارش اسپوتنیک، ستاد هماهنگی بین سازمانی فدراسیون روسیه و سوریه طی بیانیه‌ای مشترک اعلام نموده اند که ایالات متحده، در زمینه گسترش کرونا ویروس، قصد دارند محموله های را تحت پوشش کمک های بشردوستانه به پناهندگان در اردوگاه روکبان سوریه منتقل کند.

در این گزارش آمده است: "طرف آمریکایی به گونه خصمانه به دنبال استفاده از اوضاع در رابطه با کرونا ویروس است وبا وارد آوردن فشار به رهبری سازمان ملل متحد می خواهد تا تحت پوشش محموله" بشردوستانه " وسایل تشخیصی کرونا ویروس، اردوگاه پناهندگان روكبان را که در کنترل شبه نظامیان قرار دارد، "تغذیه" کند.

 روسیه: گسترش ویروس کرونا در سوریه عواقب فاجعه بار خواهد داشت  - اسپوتنیک افغانستان
روسیه: گسترش ویروس کرونا در سوریه عواقب فاجعه بار خواهد داشت

گزارش می‌افزاید: به اصطلاح "اداره اردوگاه" با کمک متصدیان آمریكایی ، اقدام به پیام رسانی به منظور جلب توجه جهانی به وضعیت "بحرانی" ساكنان محلی و لزوم كمك فوری بین المللی برای جلوگیری از "فاجعه بشردوستانه" می كند.

در این بیانیه تأکید شده است که بروزمشکلات بشردوستانه رکبان نتیجه ای اشغال غیرقانونی این منطقه سوریه توسط ایالات متحده است.

در بیانیه آمده است: "روسیه و سوریه تمام اقدامات لازم را برای آزادی سریع و تخلیه پناهندگان از روكبان و انتقال آنها به قلمرو تحت كنترل دولت سوریه در خانه های خود اتخاذ كرده اند و ادامه خواهند داد."

پیشتر وزارت امور خارجه روسیه اعلام کرد که که گسترش COVID-19 در سوریه می تواند عواقب فاجعه آمیز بار داشته باشد. به گفته وزارت امور خارجه روسیه، آمریکا بخشی از خاک سوریه را در اشغال خود دارد و به همین دلیل مسئولیت مردمی که در بخش‌های اشغالی ساکن هستند بر عهده آنهاست. آمریکا باید نیاز‌های پزشکی و درمانی این مناطق را تامین کند.

نوار خبری
0
برای شرکت در گفتگو
ورود به سیستمیا ثبت نام کنید
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала