Стадион Зенит-Арена в Санкт-Петербург - اسپوتنیک افغانستان
ورزش
تازه های ورزش افغانستان و جهان

اظهارات عجیب کین در مورد جدایی از تاتنهام

© AP Photo / Anthony DevlinTottenham Hotspur's Harry Kane celebrates scoring his side's third goal of the game during their English Premier League soccer match against Burnley at Turf Moor, Burnley, England, Saturday, Dec. 23, 2017.
Tottenham Hotspur's Harry Kane celebrates scoring his side's third goal of the game during their English Premier League soccer match against Burnley at Turf Moor, Burnley, England, Saturday, Dec. 23, 2017. - اسپوتنیک افغانستان
عضو شوید
هری کین به باشگاه تاتنهام هشدار داد که در صورت عدم پیشرفت از این باشگاه جدا خواهد شد.

به گزارش اسپوتنیک، کین در سال 2004 به عنوان بازیکن جوان به تاتنهام پیوست و اولین حضور خود را در سال 2011 برای تیم بزرگسالان رقم زد.

هری کین بازیکن تاتنهام  Russia World Cup England Training - اسپوتنیک افغانستان
ورزش
هری کین در چند قدمی خروج از تاتنهام؛ مقصد نهایی یوونتوس یا مادرید؟

حالا کین کاپیتان تیم ملی انگلیس است و از زمان حضور در تاتنهام پیشرفت زیادی نموده است و باشگاه‌های بزرگ به دنبال او هستند.

با این حال او هنوز نتوانسته با تاتنهام قهرمان شود و اگر وضعیت همینطور ادامه پیدا کند، این بازیکن از تاتنهام جدا خواهد شد.

کین که در انستاگرام جیمی هافبک سابق لیورپول صحبت می‌کرد در پاسخ به این پرسش که تا چه زمانی تاتنهام خواهد ماند، چنین گفت:« این یکی از این موارد است که من نمی توانم بله یا نه بگویم. من عاشق اسپرز هستم، اما اگر احساس نکنم که به عنوان یک تیم در حال پیشرفت هستیم یا در مسیر درست حرکت می‌کنیم، من کسی نیستم که فقط بخاطر  دوست داشتن بمانم. من یک بازیکن بلندپرواز هستم و ممکن جدا شوم.»

در حال حاضر رئال مادرید و منچستریونایتد به دنبال این بازیکن 26 ساله هستند و این احتمال وجود دارد که این بازیکن به یکی از این دو باشگاه بپیوندد.

کین برنده دو کفش طلای لیگ برتر است و همچنین در جام جهانی 2018، جایزه بهترین گلزن را به دست آورد.

نوار خبری
0
برای شرکت در گفتگو
ورود به سیستمیا ثبت نام کنید
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала