نشر ویدیوی جدید فعالیت نظامیان روسی در ایتالیا

© Sputnik / The Ministry of Defence of the Russian Federation /  مراجعه به بانک تصاویر نشر ویدیوی جدید فعالیت نظامیان روسی در ایتالیا
نشر ویدیوی جدید فعالیت نظامیان روسی در ایتالیا - اسپوتنیک افغانستان
عضو شوید
شبکه تلویزیونی ایتالیایی تصاویر جدید از فعالیت نظامیان روسی در ایتالیا را نشر کرده است.

به گزارش اسپوتنیک، شبکه تلویزیونی ایتالیایی Tgcom24، روز گذشته (شنبه، ۲۸ مارچ) ویدیوی جدید را از فعالیت نظامیان روسی در راستای مبارزه با کرونا ویروس در ایتالیا نشر کرده است.

اخیرا بیش از ۱۰۰ متخصص روسی به شهر برگامو واقع در ناحیه لومباری ایتالیا رسیدند تا در راستای مبارزه با کرونا ویروس به ایتالیایی‌ها کمک کنند.

در ویدیو دیده می‌شود که متخصصان روسی یک خانه سالمندان را در حومه شهر برگامو ضد عفونی می‌کنند. در مجموع، متخصصان روسی ۶۵ مرکز سالمندان را در ولایت برگامو ضد عفونی خواهند کرد.

در ویدیو همچنان شفاخانه سیار نشان داده شده است که در هفته اول اپریل یک گروه ۳۲ نفر متخصصان روسی در آن کار شان را آغاز می‌کنند.

ایتالیا مرکز شیوع کرونا ویروس در اروپا شمرده می‌شود که بر اساس آخرین آمار سازمان جهانی صحت در این کشور بیش از ۸۶ هزار نفر به بیماری کرونا ویروس مبتلا شده اند و بیش از ۹ هزار نفر جان باخته اند.

قابل ذکر است که شمار قربانیان کرونا ویروس در ایتالیا نسبت به قربانیان چین که کانون شیوع این بیماری در جهان است، به مراتب بیشتر می‌باشد.

نوار خبری
0
برای شرکت در گفتگو
ورود به سیستمیا ثبت نام کنید
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала