Стадион Зенит-Арена в Санкт-Петербург - اسپوتنیک افغانستان
ورزش
تازه های ورزش افغانستان و جهان

بنزما: مقایسه با ژیرو؟ فرمول یک را با کارتینگ اشتباه نگیرید، من فرمول یک هستم!

© AFP 2023 / Franck FifeKarim Benzema, futbolista del Real Madrid
Karim Benzema, futbolista del Real Madrid - اسپوتنیک افغانستان
عضو شوید
مهاجم فرانسوی رئال مادرید با طعنه‌زدن به اولیویه ژیرو که در تیم ملی فرانسه جانشین او شده گفت نمی‌توان ماشین فرمول یک را با ماشین کارتینگ مقایسه کرد.

به گزارش اسپوتنیک، پس از کنار گذاشته‌شدن کریم بنزما، ستاره لهستانی خط حمله رئال مادرید از تیم ملی کشورش، اولیویه ژیرو در تیم ملی جانشین او شده و در جام جهانی 2018 حضور داشت تا با پیراهن خروس‌‌ها جام جهانی را بالای سر ببرد. بنزما اما می‌گوید شکی وجود ندارد که بین او و ژیرو کدامیک فوتبالیست بهتری است.

کریم بنزما Футбол. Лига чемпионов. Финал. Матч Реал Мадрид - Ливерпуль - اسپوتنیک افغانستان
پنجصدمین بازی بنزما برای رئال

مهاجم فرانسوی به این هم اکتفا نکرده و در یک زنده اینستاگرامی به ژیرو طعنه سنگینی می‌زند. بنزما در مورد رقابتش با ژیرو گفت:«ماشین فرمول یک را که نباید با ماشین کارتینگ مقایسه کرد. بله، من می‌دانم که ماشین فرمول یک هستم. از اینها گذشته همه از نوع بازی او خوش‌شان می‌آید؟ نمی‌دانم.»

بنزما پیش از رقابت‌های یورو2016 از تیم ملی فرانسه کنار گذاشته شده و دیگر در این تیم بازی نکرده است. او البته 81 بازی ملی در کارنامه داشته و 27 گل برای خروس‌ها به ثمر رسانده. بعد از کنارگذاشتن بنزما، ژیرو از این فرصت استفاده کرده و حالا سومین گلزن برتر تاریخ فرانسه است.

ژیرو برای خروس‌ها 93 بازی ملی انجام داده و 39 گل به ثمر رسانده و بعد از تیری آنری و میشل پلاتینی سومین گلزن برتر تاریخ تیم ملی این کشور است.

 

نوار خبری
0
برای شرکت در گفتگو
ورود به سیستمیا ثبت نام کنید
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала