تفنگ روسی قاتل هلیکوپترهای دشمن

© Sputnik / Anton Denisov /  مراجعه به بانک تصاویر تفنگ روسی قاتل هلیکوپترهای خارجی
تفنگ روسی قاتل هلیکوپترهای خارجی - اسپوتنیک افغانستان
عضو شوید
تیراندازهای روسیه می توانند در میدان جنگ از فاصله دور هلیکوپترهای و وسایل نقلیه دشمن را از بین ببرند.

در جریان تطبیقات "موضع تیرانداز" که از طرف وزارت دفاع روسیه صورت گرفت، تک تیراندازها با کمک تفنگ نشانزنی با کالیبر بزرگ از خفا، روش مبارزه با هلیکوپترها را تمرین نمودند. در جریان تطبیقات نمایش داده شد که سلاح های گرم نیروهای پیاده در مقابله با طیارات و هلیکوپترهای دشمن موثر استند.

ترس امریکایی ها از تفنگ تک‌تیرانداز روسی  - اسپوتنیک افغانستان
ترس امریکایی ها از تفنگ تک‌تیرانداز روسی

مرمی های تفنگ "تیرانداز از خفا" 12.7 x108 میلی متر میباشد که در صورت لزوم، از مرمی 12.7x108 میلی متر می توان وسایل نقلیه غیر زرهی و تخنیک مجهز با زره خفیف را هدف قرار داده نابود نمود. به گزارش ایزوستیا، این سلاح به تیرانداز امکان آنرا مساعد میسازد که تا تیراندازها از فاصله 2 کیلو متر به موتورها ، تانکی تیل و  کابین پیلوت هلیکوپترهایی چندین فیر را انجام دهد.

برای حداکثر تیراندازی با هلیکوپترها از یک تفنگ سنایپر، سربازان باید بین مدل های هلیکوپتر یک دشمن بالقوه تمایز قائل شوند، و همچنین تصوری از آسیب پذیری های آنها داشته باشند. علاوه بر این، برای افزایش اثربخشی حمله باید در موقعیتهای تیراندازی از قبل جهت فیر با هدف در هواپیما آماده شود.

قابل ذکر است که تفنگ سنایپر ASVK در سال 2004 در کارخانه V. A. Degtyarev در کاوروف ساخته شد و در همان سال تحویل قوای مسلح روسیه گردید. علاوه بر اردوی روسیه، نیروهای مسلح ویتنام نیز از این تفنگ استفاده می کنند.

نوار خبری
0
برای شرکت در گفتگو
ورود به سیستمیا ثبت نام کنید
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала