Стадион Зенит-Арена в Санкт-Петербург - اسپوتنیک افغانستان
ورزش
تازه های ورزش افغانستان و جهان

زیدان با بازگشت رونالدو موافقت کرد

© REUTERS / Sergio PerezSoccer Football - La Liga Santander - Real Madrid vs Girona - Santiago Bernabeu, Madrid, Spain - March 18, 2018 Real Madrid's Cristiano Ronaldo with the matchball after the match
Soccer Football - La Liga Santander - Real Madrid vs Girona - Santiago Bernabeu, Madrid, Spain - March 18, 2018 Real Madrid's Cristiano Ronaldo with the matchball after the match - اسپوتنیک افغانستان
عضو شوید
بر اساس گزارش یک رسانۀ معتبر اسپانیایی، سرمربی فرانسوی رئال مادرید با بازگشت کریستیانو رونالدو از یوونتوس به برنابئو موافقت کرده است.

به گزارش اسپوتنیک و به نقل نشریه اسپانیایی «مارکا»، زین الدین زیدان، سرمربی رئال مادرید با بازگشت فوق ستاره پرتگالی در تابستان آینده موافقت کرده است. رونالدو در یوونتوس وضعیت خوبی دارد و قرارداد این ابرستاره با تیم تورینی تا 2022 است. از طرف دیگر باشگاه یوونتوس به دنبال تمدید با این ستاره پرتغالی است.

رونالدو در یوونتوس وضعیت خوبی دارد و قرارداد این ابرستاره با تیم تورینی تا 2022 است. از طرف دیگر باشگاه یوونتوس به دنبال تمدید با این ستاره پرتگالی است. این ادعای رسانه مادریدی به این خاطر است که پیش از این مطرح شد پرس، رئیس باشگاه رئال به هیچ وجه اجازه بازگشت رونالدو به رئال را نمی دهد.

رونالدو در سال 2018 بعد از 9 سال حضور در مادرید از رئال جدا شد و به یوونتوس رفت. فوق ستاره پرتگالی به همراه زیدان 3 بار متوالی قهرمان اروپا شد، از ‌آن پس رئال در خط حمله به شدت مشکل گلزنی داشته است.

 

.

نوار خبری
0
برای شرکت در گفتگو
ورود به سیستمیا ثبت نام کنید
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала