Стадион Зенит-Арена в Санкт-Петербург - اسپوتنیک افغانستان
ورزش
تازه های ورزش افغانستان و جهان

چراغ سبز مسوولان دورتموند برای فروش سانچو

© REUTERS / MICHAELA REHLEجیدون سانچو بازیکن دورتموند
جیدون سانچو بازیکن دورتموند - اسپوتنیک افغانستان
عضو شوید
باشگاه دورتموند برای جدایی ستاره انگلیسی خود شرط گذاشت.

به گزارش اسپوتنیک، نشریه «سان» انگلیس خبرداد که باشگاه دورتموند برای جدایی جیدون سانچو، مهاجم انگلیسی اش شرط گذاشته است. زنبورها به این مهاجم خود اعلام کردند در صورت رسیدن پیشنهادی به مبلغ 120 میلیون یورو، می تواند در تابستان این باشگاه را ترک کند.

جیدون سانچو بازیکن دورتموند - اسپوتنیک افغانستان
ورزش
برباتوف: سانچو برای پیوستن به منچستر هیچ شکی نخواهد داشت؛ یونایتد شماره 7 را برای او خواهد داد

هانس یواخیم واتسکه مدیر عامل تیم فوتبال دورتموند در این باره گفت:«ما در نظر داشتیم که اگر سانچوبخواهد تیم ما را ترک کند، مقصد بعدی او یک تیم بوندسلیگایی باشد. اما ما به نظر بازیکنان احترام می‌گذاریم. اگر سانچو بخواهد از تیم جدا شود با او موافقت می‌کنیم، اما باشگاه‌های متمول بدانند حاضر نیستیم او را ارزان بفروشیم.»

در صورت پیوستن سانچو به شیاطین سرخ، پیراهن شماره 7 به او اختصاص می‌یابد. البته این شماره برای بازیکنانی مثل الکسیس سانچز، آنخل دیماریا، ممفیس دپای و مایکل اون خوش یمن نبود. سانچو این فرصت را خواهد داشت تا طلسم بد یمن بودن این شماره در تیم منچستر یونایتد را بشکند.

سانچو تا سال 2022 با تیم دورتموند قرارداد دارد. او در این فصل در 35 بازی برای زنبور‌ها به میدان رفته است که حاصل آن ثبت 17 گل و 19 پاس منجر به گل بوده است. طبق سایت ترانسفر مارکت اکنون قیمت این بازیکن به 143 میلیون دالر سیده است.

نوار خبری
0
برای شرکت در گفتگو
ورود به سیستمیا ثبت نام کنید
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала