Стадион Зенит-Арена в Санкт-Петербург - اسپوتنیک افغانستان
ورزش
تازه های ورزش افغانستان و جهان

تصمیم اتحادیه انگلیس برای برگزاری مجدد لیگ جزیره

© AFP 2023 / Glyn KirkЗрители на футбольном матче между командами "Челси" и "Манчестер Юнайтед" на стадионе "Стэмфрод Бридж" в Лондоне
Зрители на футбольном матче между командами Челси и Манчестер Юнайтед на стадионе Стэмфрод Бридж в Лондоне - اسپوتنیک افغانستان
عضو شوید
اتحادیه فوتبال انگلیس می‌خواهد تمام بازیکنان لیگ جزیره را در هتل‌هایی مشخص قرنطینه کند تا بتواند ادامه مسابقات را برگزار کند.

به گزارش اسپوتنیک و به نقل از «ایندیپندنت»، مسوولان اتحادیه انگلیس در نظر دارند که علی رغم وجود ویروس کرونا بتوانند فصل جاری را به اتمام برسانند . آنها تصمیم دارند ادامه بازی‌های لیگ جزیره را به صورت متمرکز و به سبک تورنومنت جام جهانی در کمپ هایی در شهرهای میدلند و لندن و در ماه جون و جولای برگزار کنن تا تکلیف فصل 2019 - 2020 مشخص گردد.

Матч между командами Ливерпуль и Атлетико Мадрид на стадионе в Ливерпуле - اسپوتنیک افغانستان
توافق 14 باشگاه برای لغو لیگ برتر جزیره

در همین حال، اتحادیه فوتبال انگلیس قصد دارد تمام بازیکنان لیگ را در هتل‌هایی مشخص برای مدت یک ماه قرنطینه کند تا بتواند ادامه مسابقات را برگزار کند. این پیشنهاد فدراسیون به این خاطر است تا تمام بازیکنان به مدت یک ماه تحت کنترل باشند و بعد از این دوره قرنطینه در صورت عدم وجود مشکل و ابتلا به کرونا، بازی ها را پشت درهای بسته برگزار کنند.

با مثبت اعلام شدن آزمایش کرونای مایکل آرتتا سرمربی اسپانیای آرسنال و هادسون اودوی ملی پوش باشگاه چلسی مسابقات لیگ جزیره تا اطلاع بعدی تعطیل شد و اتحادیه فوتبال انگلیس با وجود شیوع ویروس کرونا در این کشور به نظر می‌رسد با چالش بزرگی برای از سرگیری این رقابت‌ها روبه‌رو باشد.

 

نوار خبری
0
برای شرکت در گفتگو
ورود به سیستمیا ثبت نام کنید
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала