Стадион Зенит-Арена в Санкт-Петербург - اسپوتنیک افغانستان
ورزش
تازه های ورزش افغانستان و جهان

تنها راه انتقال مارتینز به بارسا اعلام شد

© REUTERS / DANIELE MASCOLOبرشلونة وإنتر ميلان في دوري الأبطال
برشلونة وإنتر ميلان في دوري الأبطال - اسپوتنیک افغانستان
عضو شوید
یک رسانۀ ایتالیایی تنها راه انتقال مهاجم اینتر به بارسلونا را مشخص ساخت.

به گزارش اسپوتنیک و به نقل از نشریه «گازتادلو اسپورت»، سران باشگاه اینتر به هیچ وجه حاضر به فروش لوتارو مارتینز، مهاجم آرجنتینی خود به بارسلونا نیستند. با این حال، آبی‌اناری‌ها به شدت خواهان جذب این مهاجم است و قصد دارد در تابستان پیش‌رو نخستین خریدش باشد. از همین‌رو، تنها راه پیش روی کاتالانی‌ها برای جذب این مهاجم آرحنتینی پرداخت مبلغ فسخ قراردادش است.

FILE PHOTO: Soccer Football - French Cup - Round of 32 - Paris St Germain v RC Strasbourg - Parc des Princes, Paris, France - January 23, 2019 Paris St Germain's Neymar  - اسپوتنیک افغانستان
بارسلونا بر سر دو راهی حساس؛ نیمار یا مارتینز؟

در تازه‌ترین مورد هم سران باشگاه بارسلونا برای جذب این مهاجم تصمیم گرفتند و حاضر به پرداخت 111 میلیون یورو مبلغ فسخ قراردادش هستند. تماس‌ها با لائوتارو از تابستان گذشته آعاز شد. بارسا در ماه های ابتدایی فصل جاری هم به دقت بازی های مهاجم اینتر را زیر نظر داشت ولی صحبت ها با او از ماه دسامبر شروع شد. مذاکره با لائوتارو کار ساده ای نبود ولی نماینده های باشگاه در چندین مورد در میلان با او ملاقات هایی مخفی داشتند که از نگاه خبرنگاران به دور ماند.

در این مقطع، مذاکرات فراز و فرودهایی داشت و بارسا حتا تا مرز انصراف از خرید لائوتارو هم پیش رفت و اگر در ژانویه انتقال اوبامیانگ قطعی می شد، لائوتارو قطعا از فهرست خرید بارسا حذف می شد ولی از ماه فبروری بارسا به یقین رسید که گزینه اول برای تقویت خط حمله کسی جز لائوتارو نیست.

نوار خبری
0
برای شرکت در گفتگو
ورود به سیستمیا ثبت نام کنید
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала