Стадион Зенит-Арена в Санкт-Петербург - اسپوتنیک افغانستان
ورزش
تازه های ورزش افغانستان و جهان

دروازه‌بان بزرگی که به فوتبال علاقه‌ای ندارد!

© Sputnik / Александр Вильф /  مراجعه به بانک تصاویر مارک آندره تراشتگن
مارک آندره تراشتگن - اسپوتنیک افغانستان
عضو شوید
دروازه‌بان بارسلونا اعلام کرد به فوتبال علاقه ای ندارد و اغلب در لالیگا نام بازیکنان تیم حریف را نمی داند.

به گزارش اسپوتنیک و به نقل از نشریه اسپانیایی «آ.اس»، مارک آندره تراشتگن، علی رغم اینکه حدود 5 سال است که در بارسلونا توپ می زند و در این تیم به یکی از بهترین دروازه بانان فوتبال جهان تبدیل شده، اسم خیلی از بازیکنانی که مقابلشان بازی می کند را نمی داند.

تراشتگن - اسپوتنیک افغانستان
ورزش
روش جالب بایرن برای جذب تراشتگن

تراشتگن در یک مصاحبه از طریق اسکایپ درباره روزهای قرنطینه صحبت کرد اما اظهار نظر عجیبش درباره بی علاقگی به فوتبال و ندانستن نام بازیکنان حریف بیش از همه قابل توجه بود و همه را شگفت زده کرد. تراشتگن در مورد اینکه او به فوتبال علاقه‌ی ندارد، اظهار داشت:

«زیاد فوتبال نمی بینم. تنها زمانی که یک بازی خوب در حال برگزاری باشد یا مسابقه یک دوست باشد. جو نیوکمپ؟ بی همتاست. یک ذهنیت کاملا متفاوت با آنچه که در آلمان هست وجود دارد. آنجا تماشاگران بیشتر آواز می خوانند و روی تیم تمرکز دارند. هواداران بارسا در نیوکمپ، به عملکرد فردی اهمیت می دهند. احساسات‌شان هم بیشتر است. در کل جو متفاوتی در اینجا داریم و من آن را دوست دارم.»

دروازه‌بان آلمانی در آبی‌اناری‌هاپایان اظهار کرد:«گاهی اوقات در لالیگا با اسامی بازیکنان به مشکل بر می خورم. نمی دانم اسم بازیکن چیست اما پس از این که ویدئوی بازی را می بینم متوجه می شوم دقیقا چه کسی است. بیش از همه نوع حرکت و نحوه شوت را به یاد می آورم تا نام بازیکن را. کمی عجیب است اما این اتفاق زمان آنالیز تیم حریف برای من رخ می دهد.»

نوار خبری
0
برای شرکت در گفتگو
ورود به سیستمیا ثبت نام کنید
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала