Стадион Зенит-Арена в Санкт-Петербург - اسپوتنیک افغانستان
ورزش
تازه های ورزش افغانستان و جهان

کوتینیو با تاتنهام به توافق شخصی رسید

© AFP 2023 / LLUIS GENEفلیپه کوتینیو
فلیپه کوتینیو - اسپوتنیک افغانستان
عضو شوید
هافبک برازیلی بارسلونا برای انتقال به تاتنهام در تابستان آینده موافقت کرد.

به گزارش اسپوتنیک و به نقل از نشریه اسپانیایی «مودنددپورتیوو»، فلیپه کوتینیو، هافبک برازیلی بارسلونا برای انتقال به تاتنهام در تابستان پیش رو موافقت کرده است. این موافقت هافبک برزیلی به نفع بارسلونا شد چون این باشگاه به دنبال جذب تانگی دومبله، هافبک فرانسوی تاتنهام بود. کاتالانی‌ها می‌توانند با انتقال کوتینیو به تاتنهام با باشگاه لندنی به نوعی معامله کنند و دومبله را به نیوکمپ بیاورند.

Soccer Football - DFB Cup - Third Round - Bayern Munich v TSG 1899 Hoffenheim - Allianz Arena, Munich, Germany - February 5, 2020, Bayern Munich's Philippe Coutinho in action - اسپوتنیک افغانستان
ورزش
درخواست کوتینیو از بارسا برای انتخاب مقصد بعدی

کوتینیو پس از حضور قرضی در بایرن باید در تابستان آینده به نیوکمپ برگردد اما سران بارسا به دنبال فروش این بازیکن هستند. بارسلونا تابستان گذشته فیلیپه کوتینیو را در فهرست فروش خود قرار داد. تنها یک سال و نیم پس از انتقال پر حرف و حدیث ستاره برزیلی، دوران حضور او در بارسا به اتمام رسید و در نهایت او به صورت قرضی با بند خرید دائمی 120 میلیون یورویی راهی بایرن مونیخ شد.

ستاره برازیلی که سابقه درخشش در لیگ برتر انگلیس با پیراهن لیورپول را دارد، می‌تواند این بار با تاتنهام و زیر نظر آقای خاص به بهترین فرم خودش باز گردد و بهترین جانشین برای کریستین اریکسنی باشد که زمستان به اینتر پیوست.

 

 

نوار خبری
0
برای شرکت در گفتگو
ورود به سیستمیا ثبت نام کنید
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала