Стадион Зенит-Арена в Санкт-Петербург - اسپوتنیک افغانستان
ورزش
تازه های ورزش افغانستان و جهان

بارتومئو: بارسلونا ورشکست نمی‌شود

© REUTERS / Albert GeaBarcelona's President Josep Maria Bartomeu
Barcelona's President Josep Maria Bartomeu - اسپوتنیک افغانستان
عضو شوید
جوزپ ماریا بارتومئو، رییس باشگاه بارسلونا، به هواداران این تیم اطمینان داد که این باشگاه در ماه جون ورشکست نخواهد شد.

به گزارش اسپوتنیک، باشگاه بارسلونا پس از توقف لیگ‌های لالیگا و لیگ قهرمانان اروپا انتظار ضرر مالی بزرگی را می‌کشد و برخی‌ها به این باور اند که این باشگاه احتمال دارد در ماه جون ورشکست شود.

لیونل مسی - اسپوتنیک افغانستان
طرح جذاب روزنامه فرانسوی؛ مسی، چه گوارای بارسلونا + عکس

رییس این باشگاه در تازه‌ترین گفت‌وگویش این پیش بینی را رد کرد و به هواداران این باشگاه اطمینان داد که این باشگاه ورشکست نخواهد شد.

بارتومئو به رادیو کاتالونیا در این مورد چنین گفت:« اوضاع پیچیده است. از 14 مارچ بارسلونا هیچ درآمدی نداشته است، اما ما در ماه جون ورشکست نخواهیم شد. اگر تا جون بازی‌ها از سرگرفته نشود، احتمال دارد که خسارات مالی متوجه باشگاه باشد. ما برای کاهش دستمزد بازیکنان با ورزشکاران حرفه‌ای خود صحبت کردیم اما با سایر کارمندان نیز قدمی برداشته ایم. ما 16 میلیون پس انداز داریم که این مبلغ 5 درصد از دستمزد کارکنان را تأمین می‌کند.»
رییس بارسلونا در ادامه افزود:« ما نمی توانیم موزیم را باز کنیم، هیچ حق پخش تلویزیونی نداریم، هیچ هزینه مهمان داری یا فروش تکت وجود ندارد. امیدواریم این موضوع بیشتر از دو ماه طول نکشد و وضعیت به حالت عادی برگردد.»

این در حالی‌ست که بسیار از باشگاه‌های اروپایی در چنین وضعی اند و حتی برخی باشگاه‌ها برای بیرون شدن از چنین حالتی دست به دامن یوفا و فیفا شده اند.

نوار خبری
0
برای شرکت در گفتگو
ورود به سیستمیا ثبت نام کنید
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала