Стадион Зенит-Арена в Санкт-Петербург - اسپوتنیک افغانستان
ورزش
تازه های ورزش افغانستان و جهان

سؤ استفاده از نام و تصویر امباپه توسط شرکت‌های کلاه برداری

© REUTERS / GONZALO FUENTESSoccer Football - Ligue 1 - Paris St Germain v Amiens SC - Parc des Princes, Paris, France - December 21, 2019 Paris St Germain's Kylian Mbappe celebrates scoring their third goal
Soccer Football - Ligue 1 - Paris St Germain v Amiens SC - Parc des Princes, Paris, France - December 21, 2019   Paris St Germain's Kylian Mbappe celebrates scoring their third goal   - اسپوتنیک افغانستان
عضو شوید
کلیان امباپه، ستاره جوان پاریسن‌جرمن از یک شرکت به دلیل استفاده از نام و تصویرش شکایت کرد.

به گزارش اسپوتنیک و به نقل از اکیپ، کلیان امباپه، ستاره جوان و 21 ساله باشگاه پاریسن‌جرمن به خاطر استفاده از نام و تصویرش بدون اجازه در برخی کمپین های تبلیغاتی در شبکه های اجتماعی برای تبلیغات و خرید و فروش محصولات شان شکایت کرد.

کلیان امباپه بازیکن پی اس جی  - اسپوتنیک افغانستان
کمک قابل ستایش امباپه در شب و روزهای کرونایی

شرکت کوین بیت در تبلیغات خود از امباپه 21 ساله به دروغ نقل قول کرده است که با سرمایه گذاری در این شرکت به هر شخصی کمک می‌شود تا در سه تا چهار ماه میلیونر شوند.

این شرکت که در کشور اسرائیل موقعیت دارد، پس از دریافت پول حساب‌های شان بسته می‌شود و دیگر قابل دسترسی نیست و مشتریان قادر به دریافت پول شان نمی‌باشند.

این شرکت‌ها که به صورت زنجیره‌ای فعالیت دارند، قبل از این و در سال 2019 از حساب توییتری این بازیکن استفاده کرده وبرای شرکت‌های شان تبلیغ کرده بودند.

این در حالی‌ست که از این شرکت‌ها از سال 2018 تا به حال 1100 شکایت درج شده است و افراد شاکی اند که این شرکت‌ها از طریق انترنت از آن‌ها پول دریافت کرده اند.

نوار خبری
0
برای شرکت در گفتگو
ورود به سیستمیا ثبت نام کنید
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала